Ga naar inhoud


[pch a110]iso en img bestanden afspelen...?


el bobo

Aanbevolen berichten

het is voor elkaar...

beetje simpelere oplossing dan ik dacht.

als je een update doet van windows schijnt hij dus ook je verbinding via hyihome te verbreken en niet meer tot stand te brengen ook daarna.

 

myihome uninstal en dan er weer meteen op en draaien als een tierelier.

 

mensen bedankt voor de reacties en hulp.

mvg bob

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: marcel1970
Je kunt gewoon een map delen op je pc, dan kun je er via je popcorn ook in

Topicstarter gaf juist aan dat dat niet werkt, en dat hij daarom via harddisk moet werken.

Overigens blijf ik het vreemd vinden dat het op de 100 wel werkt, en op sommige 110's niet. Ik had echt het idee dat de firmware identiek is aan die van de pch-100, op de dts drivers na.

- Ruud

PS. Ik zie na iets aandachtiger lezen dat er ook pch-100's zijn met dit euvel. Heb zelf net nog maar eens getest wat een paar piano-les dvd's doen (gekopieerd met dd), en dat werkt met de nieuwste firmware nog steeds. Misschien zijn de menu's niet complex genoeg...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had de topic idd niet helemaal doorgelezen, maar om er zeker van te zijn dat ik geen onwaarheden verkondigd had, heb ik net ff een dvd (finding nemo met menu ed) naar mijn hdd opgeslagen als iso (met imageburn)

op mijn popcorn a-110 via networkbrowser naar de iso op de pc gegaan en speelt gewoon prima af. (menu en alles werkt(bedraad netwerk (mshome)))

"My next wife will be normal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik dus een gedeelde map heb op mijn pc,waar zich een iso bevind ziet de a-110 wel de map maar zegt geen inhoud te kunnen vinden

zal eens wat andere servers proberen (zie quick start guide)om te kijken of dat een oorzaak/oplossing is

houd me aanbevolen voor eventuele tips

p.s met sommige vob's wil die ook nog wel eens lastig doen

satzoeker`

 

No,No y No

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een dvd image opgeslagen dus een .iso bestand wat de hele dvd omvat. jij hebt het nu over de dvd "als data"(video_ts folder) misschien zit daar het verschil in? hier kun je met bv nero vrij makkelijk een iso maken.... Bij "deze computer/eigenschappen/computer naam" kun je zien in welke werkgroep je zit (meestal MSHOME of WERKGROEP/WORKGROUP) dit kun je ook bij de popcorn (network)settings ingeven, dan zou het moeten werken.

"My next wife will be normal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...