Jan Ambers Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Kan iemand me voor Win-98SE aan een USB driver, voor Mass storage device zorgen (USB Mem stick)? Of zou dit een MoBo zorg zijn? Heb geen driver daarvoor gevonden
Ome Merde Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 euh ... een merk en type zou wel handig zijn merDe deze ruimte is te huur
theparasol Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Hier: win98 universal usb mass storage driver Ennuh... volgende keer zelf googlen
Jan Ambers Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Geplaatst: 20 januari 2009 @ Sjattuh Bedankt, voor de PM! Met die drivers is het voor die toep. gelukt... Toen ik enkele tijd geleden, een eID kaartlezer wilde aansluiten ging dit, met de via Google gevonden drivers niet, en kon ik het spul(eID-USBlezer) niet aan de klap krijgen. Heb dan die toep. eID-lezer verwijderd, en wilde nu een memstick op die PC kunnen uitlezen... Had toen ook SE drivers erop... met de USB v3.3 drivers lukt het perfekt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen