Ga naar inhoud


Inverto scena 5 in combinatie met jvc lt42s90wu


Gast Calabria

Aanbevolen berichten

Sinds 15 december ben ik in het bezit van deze mooie slanke, witte LCD tv.

Op advies ( dit geeft het mooiste beeld) van de kenners besloot ik een schotel aan te schaffen. In combinatie met de aanbieding van Canal digital leek me dit een geweldige aankoop voor ons interieur.

Helaas bleek de combinatie van de aanbieding niet goed te werken. Op aanraden toen een mooie inverto scena 5 aangeschaft. Na enkele uren kregen we de volgende bug. Het geluid verdween en kwam na enkele minuten weer terug. Via JVC een nieuw mainboard gekregen. Helaas waren de problemen nog niet voorbij. Op een gegeven moment verdween het beeld totaal en was er niets meer te beginnen. Uit pure wanhoop de stekker eruit getrokken. Daarna verscheen er gelukkig weer beeld. Via de leverancier een nieuwe tv gekregen(helaas een zwarte). Ook hier weer problemen met het geluid. Volgens de leverancier zou het aan de combinatie TV en satellietontvanger liggen. Kan iemand mij uitleggen hoe dit mogelijk is. Wat kan ik beste doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan mij niet voorstellen dat de ontvanger en de TV niet compatibel zijn. Ik ben zeer benieuwd naar de onderbouwing daarvan: dit is naar mijn idee een geheel nieuw en verbazingwekkend gezichtspunt.

Laat uw verdeler dit uitzoeken door:

1- een andere ontvanger aan te sluiten op uw (witte) TV;

2- een andere TV (ander type en merk) aan te sluiten op uw ontvanger.

 

Enkele vragen:

1- Uw ontvanger staat niet ingesteld op Dolby geluid (de meeste TV;s kunne dit niet aan)?

2- De Scena is gewoon aangesloten via HDMI en het beeld staat ingesteld op 1080i?

3- Wat was de "combinatieaanbieding" en wat werkte er niet goed?

4- Heeft de Scena de jongste firmware aan boord (versie 1.01.56)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...