Gast raphael Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 dag vrienden heeft er iemand soms dit boek?kan het nergens meer vinden,als je er thuis een hebt en je gebruikt het niet meer ,laat me dan iets weten! MS-Dos onder Windows XP (Frans Roger) + 3"HD dank bij voorbaat! mvg. Raphael
Gast raphael Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 ik heb al gekeken op google, maar het moet wel onder windows xp zijn!
lock Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 Het helpt als je de naam van de schrijver goed schrijft; MS-DOS onder Windows XP Roger Frans Geel, 2003 Uitgeverij: Campinia Media ISBN: 90-356-1166-7 2003 Geel Nederlands "That's another fine mess you've got me into"
Thomas2000 Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 Er is in diverse winkel een dergelijk boek te koop voor zon 15 euro. Zie antwoord op je vraag die je in een ander forum stelde... Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast raphael Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 dat is juist het probleem,in de winkels is die niet meer te verkrijgen,ik had twee maand geleden het boek besteld,en dan krijg je te horen,dat die niet meer wordt gedrukt!de andere zijn nog wel te verkrijgen behalve deze dus, onder Windows XP.niet meer!daarom nogmaals als er iemand is die deze boek heeft thuis liggen graag een seintje!bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen