Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

FlakkeeNieuws heeft een vergunning gekregen om op kanaal 66 uit te zenden op Goeree-Overflakkee. Het testsignaal is al te ontvangen maar nog niet van optimale kwaliteit. Meer info op http://radio-tv-nederland.nl/ en http://www.flakkeenieuws.nl/.

Straks maar even aan de hark draaien en toch proberen (30km voor mij), al zal dat weinig worden als het testvermogen inderdaad maar 3W is.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

Hier helaas (nog) geen geluk. Even afwachten, het signaal zal ook nog wel sterker worden denk ik.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

als je kijkt dat de enige andere lokale DVB-T zender ook maar met 0.025kw EIRP vermogen draait frown

en er nog 1 gepland staat voor haarlem ook met 0.025KW EIRP heb ik weinig hoop wink

dat ooit meer dan 0.025KW eirp gaat worden wink

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Maar even een scan gedaan, maar nog geen succes.

En ik zou toch beeld moeten hebben.

Maar eerst ziehe dan geloave eeh wink

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen