Gast ton.w Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 Ik bezit nog een gewone digitale sat.ontvanger met card van canal digital. Ik wil over naar een HD-ontvanger. Welke kan ik het beste nemen? Ik zoek in de prijsklasse rond de 250,-- euro. Ik zit te denken aan de Philips DSR 7121 of de Humax HDCI 2000. In eerste instantie wil ik alleen de FTA HD uitzendigen ontvangen. Mijn niet HD card moet wel kunnen werken in de nieuwe HD ontvanger. Graag tips
Olie Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 De twee die je noemt lijkt me sowieso geen goede keuze. HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)
Noordzee Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 Die 2 die jij noemt hebben een aantal beperkingen. Zelf ben ik tevreden over mijn Topfield 7700 HSCI. Ik zie nu hier in de stad een verkoopprijs van € 259,-- Voor CanalDigitaal heb je dan nog wel een Aston 1.07 nodig. Maar er zullen vast nog wel meer goede HD-ontvangers zijn. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Gast privatos Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 Kijk eens naar de Technisat HD8-S. Leo.
Bob de Bouwer Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Hallo, heb sinds kort de dreambox 800 HD, geeft goed beeld, is iets duurder maar het overwegen waard, gezien alle mogelijkheden.
flodder11 Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 KAON KSC-S660HD zou mijn keus zijn. Simpel en doet wat ie moet doen en met € 175,- niet te duur. Hou je nog wat geld over voor evt een nieuwe cam. Mvrge Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
marik Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Hoi Ton.W, ik ben zeeeer tevreden met mijn Ferguson 8900HD. Geeft prachtig beeld in HD en een mooi beeld in SD. Als je interesse hebt, er is veel (emu) software te vinden op het net dus veel ondersteuning!! Groet, Mari.
Gast m.boretti Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Ik ben ook HD aan het uit proberen, en ben begonnen met een vrij goedkope ontvanger: M-vision HD 200. Ik heb er bij één van de internet satzaken 168 euro voor betaald, en dat is toch geen geld. De ontvanger heeft een kaartlezer, die officiel voor Conax is, maar even Googelen en software is te vinden om, via de usb, de kaartlezer geschikt te maken voor seca. (N.B. dit mag officiel natuurlijk niet!). Ook is er plaats voor een Common Interface, en ik heb dus de CD en Tvv kaarten er in zitten. Het werkt probleemloos, en de beelden (in HD) zijn om te watertanden. Er schijnt ook een Combo versie van te zijn, die enkele tientjes duurder is, en dan is ontvangst van digitenne ook mogelijk (DVB-T).
Gast Barto Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Ik heb de Homecast 5101 CI CD USB gekocht, prima ontvanger, en goed gekeurd door canaldigitaal
Olie Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Je kunt beter de 5101 CI CD met Duitse firmware hebben geeft je meer vrijheid. HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)
Gast Zwammi Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Origineel bericht van: marik Hoi Ton.W, ik ben zeeeer tevreden met mijn Ferguson 8900HD. Geeft prachtig beeld in HD en een mooi beeld in SD. Als je interesse hebt, er is veel (emu) software te vinden op het net dus veel ondersteuning!! Groet, Mari. Hier ook wel interesse in deze ontvanger. Waar heb jij hem gekocht? Kan je hem ergens op het net vinden?
marik Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Hoi Zwammi, ik heb hem via internet bij een Duits bedrijf gekocht. Daar kun je deze bij verschillende aanbieders vinden omdat deze box zeer populair is in Duitsland. Hij wordt in Nederland ook wel aangeboden maar over de grens is ie ook nog een stuk goedkoper. Groet, Mari.
marik Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Hoi Zwammi, heb je een PN gestuurd. Groet, Mari.
paqbro Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Origineel bericht van: flodder11 KAON KSC-S660HD zou mijn keus zijn. Simpel en doet wat ie moet doen en met € 175,- niet te duur. Hou je nog wat geld over voor evt een nieuwe cam. Mvrge Flodder11 Heb je de HD1000 al vernietigd ? Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen