Ga naar inhoud

Welke Hd ontvanger aanschaffen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De Technisat Digibox Viaccess DVB satelliet ontvanger kan ik daarmee BBC Prime ontvangen die uitzendt op Eurobird 9 (9oost)?De smartcard kan ik bij BBC bestellen.

Geplaatst:
Citaat:
kan ik daarmee BBC Prime ontvangen die uitzendt op Eurobird 9

shauna,

ik heb in 2002 ook zo'n kaart gehad
redelijk duur voor het aanbod (allemaal oude series en zo iets als "the best of" BBC

als je op jouw locatie 28,2 en 28,5 Oost goed kunt zien (vrij zicht op de satelliet) dan is dat echt vele malen goedkoper je BBC native te bekijken dan enkel herhalingen

Maar daarnaast is BBC-Prime op 9 Oost niet eens in HD EN DUS WAT heeft het met die Technisat en een HDtv Ontvanger te maken???

chiao

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:

Dank je voor het antwoord maar ik zit in spanje op een camping en daar mag je géén grote schotel neerzetten!om bbc 1 etc te ontvangen heb je een schotel nodig van 2.4m.heb altijd bbc prime gekeken via de kabel in ned.maar dat heeft cd eraf gehaald.ik heb no een strong srt 8000 voor de cd kanalen met smartcard maar zoek een voordelige decoder die viaccess 3.0 gecodeerd moet zijn.hoop dat ik het goed schrijf.ben bijna 73.de bbc prime kost per jaar zo'n €85 en dat heb ik er wel voor over.gr.joop

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen