Thomas2000 Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 Hallo allemaal, Een kennis van mij heeft een laptop voor onderweg en heeft daarbij een vodafone zakelijk mobiel internet abbo. Hij kan wel inloggen bij hotmail, dan krijgt hij het beginscherm. De inbox kan hij soms openen maar berichten helemaal niet. Er komt direct in beeld: Pagina kan niet worden weergegeven. Via wifi werkt het wel. Wie weet wat te doen? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
WPW Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 Klinkt als een brakke verbinding, is er wel voldoende signaal sterkte? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Thomas2000 Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Geplaatst: 22 januari 2009 Ja verbinding is goed, alle websites doen het perfect en snel behalve de inbox van hotmail. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Thomas2000 Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Geplaatst: 26 januari 2009 Niemand? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
tvster Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Ik kan met vodafone (prepaid) UMTS gewoon inloggen op hotmail via de laptop.
boaz Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Klikken op de Lite versie, duurt kennelijk te lang voor de pagina binnen is. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast pinq Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Hotmail kan je sinds een week of twee ook als POP account gebruiken. Kan je die webbrowser achterwege laten.
Thomas2000 Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Geplaatst: 28 januari 2009 Origineel bericht van: pinq Hotmail kan je sinds een week of twee ook als POP account gebruiken. Kan je die webbrowser achterwege laten. Dat las ik ook ergens dus denk ik dat ook maar ga doen. Wbt het te lang laden is het niet. Binnen minder dan een halve seconden verschijnt de melding, dus niet met een time-out. Maar de lite versie het kan het probleem evt wel oplossen. Van het weekend zal ik kijken of ik bij de kennis langs kan gaan. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen