Ga naar inhoud


[200s] draaibare kanalenlijst inzetten wil niet lukken


Gait33

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een mutant 200s om er een draaibare kanalen lijst in te zetten. Echter wil dit lukken, tenminste hij gaat er wel in maar heb nergens geen beeld crazy

 

De 200s loopt op gemini, ik dacht zet ik er een kanalen lijst in van joske, deze staat er nu ook in, maar de zenders doen het niet.

 

Wie heeft er voor mij een tip, of een recente kanalenlijst die wel werkt??

 

Mijn dank is groot wink

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik een satelliet scan wil doen dan laat hij zien dat hij begint met scannen, hij laat de voort gangs balk zien, maar er gebeurd verder niks.

 

na pak hem beet, een halve minuut zit de box vast, stekker eruit en er weer in, en dan kan ik hem weer bedienen.

 

 

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mss eens kijken hoe die lijst je rotor aanstuurt ? Als je rotor de diseq of usals niet aanlan dan zal je nog lang mogen zoeken.Mss eerst een proberen om manueel enkel sat's te scannen en proberen tussen deze te schakelen.Pas daarna een lijst invoegen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gait33
ik zal het eens proberen wink


het heeft even geduurd, maar ik heb het voor elkaar, d.w.z. de motor draait, en kan satellieten scannen wink

goto x wil op 1 of andere manier niet, maar als ik in het menu naar rotor instellingen ga, en de sat. posities gewoon vast leg, dan draait de motor.

ik zal eens proberen om er een kanalen lijst in te schieten.

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gait33
Origineel bericht van: Gait33
ik zal het eens proberen wink


het heeft even geduurd, maar ik heb het voor elkaar, d.w.z. de motor draait, en kan satellieten scannen wink

goto x wil op 1 of andere manier niet, maar als ik in het menu naar rotor instellingen ga, en de sat. posities gewoon vast leg, dan draait de motor.

ik zal eens proberen om er een kanalen lijst in te schieten.



kanalenlijst van joske erin gezet, en loopt perfect! laugh:Dwink

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...