Gast Geplaatst: 28 april 2001 Geplaatst: 28 april 2001 wat voor type kabel gebruik je voor de aansluiting en hoe lang mag hij wezen. verder een vraag kan je met een phoenix ook een kaart uitlezen. lukt nu niet ik denk dat de kabel niet goed is. SIMON J
goto Geplaatst: 28 april 2001 Geplaatst: 28 april 2001 Hi Simonj,ik gebruik een muisverlengkabel 1 op 1 en dat werkt.Hoe lang die mag zijn weet ik niet maar je zit toch geen 10 meter afstand van je compu om te proggen.<P> greetings goto. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 28 april 2001 Geplaatst: 28 april 2001 bedankt voor reactie ik heb gelezen in dit board dat de lengte wel invloed heeft? mijn phoenix geeft steeds error aan dus ik dacht <BR>mischien ligt het aan de kabel hij is wel 1op1. kan je met een phoenix ook uitlezen?<BR> wat voor software gebruik jij ? groetjes simon j
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 29 april 2001 Geplaatst: 29 april 2001 Als je langer dan 2/3 meter gaat word je signaal een stuk minder. Een muis kan zonder problemen een meter of 10 verlengd worden, maar dat zou ik voor een programmer maar niet doen.
Gast Geplaatst: 29 april 2001 Geplaatst: 29 april 2001 Ik werk al jaren met een phoenix en een kabel van 10 meter (opgerold naast de pc), dit geeft geen enkel probleem.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 29 april 2001 Geplaatst: 29 april 2001 Het kan, maar het risico op problemen is veel groter. Ook is het per PC verschillend, dit ligt onder andere aan de sterkte van het signaal wat de compoort kan versturen.
Aanbevolen berichten