Sharad R Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 Heb gisteren m'n 2ehands tv vlaanderen kaart binnen gekregen. Deze is nog steeds geactiveerd en heb gisteren alsnog ge heractiveerd. Een aantal maanden terug heb ik ook een 2ehands matrix reborn gekocht met toen de laatste UCAS software erop: sr4neo_402_3. Dit allemaal gecombineerd met een Inverto 7000 geeft... nog steeds geen beeld op de vlaamse kanalen. Nu heb ik eens rond gekenen en de berichten die ik zo zeel is dat de TVV kaart niet werkt icm de reborn en UCAS. Met de ZCAS schijnt het wel te werken. Heeft iemand anders met bovenstaande combo het wel werkend gekregen of moet ik de reborn laten upgraden? Zo ja, wie wil me daar mee helpen? Wat is eigenlijk het verschil tussen de UCAS en ZCAS? Sharad
Sharad R Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Geplaatst: 21 januari 2009 Als extra toevoeging.. als ik in de inverto naar de CAM module ga en dan info, dan ziet hij wel dat het om een SECA kaartje gaat, maar zien tv vlaanderen niet expleciet.. Ik weet niet of dit goed is of niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen