Ga naar inhoud


Settinglijst voor Hyundai hss1000


jonas

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

net een hss1000 aangesloten, en gepatched natuurlijk.

werkt prima met de 3in1 files!

Maar,.....

Waar oh waar vind ik een settinglijst voor deze receiver voor astra/hotbirb.<p>En ik neem aan dat met sateditor en sateditorLite de boel overgebeamd moet worden. Dat proggie heb ik al.

Wie kan mij helpen??<p>Alvast thanks<p>Greetz

jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


@allcamjan

Bedankt voor jouw antwoord.

Op deze URL had ik al eens rondgekeken. Er staan echter wel setting lijsten op maar niet onder de hss1000. Kan ik de settinglijsten voor andere receivers ook gebruiken (o.a. de hss820)?<p>Ik heb inmiddels een 'redelijke' settinglijst geladen, maar die is inmiddels wel al enkele weken oud.

Wat is jouw ervaring, waar zijn de meest up to date lijsten te vinden?<p>Met mijn huidige settings krijg ik maar enkele ppv kanalen door van pw. Ongeveer een kanaal is zichtbaar per pakket (o.a. 3.2 is open, en 3.1 en 3.3 en 3.4 zijn black). Is dit ook een gevolg van een misschien niet up to date settinglijst of kan dit een andere reden hebben.

Ik ben redelijk tevreden met de hss1000, behalve de epg werkt niet zo goed als ik gehoopt had.<p>Heeft nog iemand een tip hoe dit te verbetern valt?<p>Bedankt voor de informatie,<p>en greetz van Jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...