Ga naar inhoud


hyunadi hss1000ir is dit een all cam


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<p>Ik heb laatst een hyundai hss 100ir aangeschaft patch. Ik weet alleen niet of het een all cam, ik bedoel hiermee kan ik ook crypotworks en nagravision mee bekijken, ik weet wel dat ik viaacces en beta en seca kan kijken. Wat voor ervaringen hebben jullie met deze tuner, moet ik op iets letten. Ik wil als het kan twee schotels plaatsen een voor viaacces en een voor seca, hoe werkt dit in de parktijk. Tevens vraag ik me af welke kaart ik voor deze tuner het beste kan gebruiken, heeft iemand enige idee. Sorry dat ik zoveel vraag, maar ik ben een nul op dit gebied, ik heb wel een en ander horen zeggen, maar niet van iemand die echt met deze apparaten werkt.<p>Graag verneem ik jullie ervaringen op dit gebied.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,

jonge, je hoeft geen 2 schotels te installeren voor seca en voor irdeto. Dit zijn gewoon verschillende coderingssystemen die vanaf een bepaalde satelietengroep komen.

Je hebt alleen 2 schotels nodig als je 2 verschillende satelietengroepen wilt kijken die ver van mekaar weg zitten.

Ik raad je aan of te wel een draaibare schotel te kopen(dit indien je echt van plan bent om de sat wereld als hobby te gaan bedrijven), of een vaste schotel met 80cm diameter met 2 apparte koppen (LNB's) die met een speciale houder zo uitgericht kunnen worden dat deze zowel de hotbird satelieten alsook de astra satelieten kunnen zien.

Je hebt wel een disec switch nodig om tussen de 2 LNB's te schakelen, maar dat doet de reiceiver automatisch voor jou, die geeft namelijk een puls aan die disec switch.

Als je echter 2 recievers hebt, koop dan direkt LNB's met 2 uitgangen. Je moet dan wel natuurlijk 2 kables trekken.<p>Suc6 ermee, en naar mijn weten werken alleen seca irdeto, betacrypt en viaccess op de hyundai kist. Kijk even naar een ander topic waar dit verder word beschreven. (CoCo moet aangepast worden, maar dat weet ik niet wat erin moet staan)<p>Zo, dat was dat. Ik wens je veel kijkplezier, en bezint voor je begint, het satgebeuren is fascinerend!<p>Groetjes<p>Jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Country Code, is een datafield in de hex file voor de keys die op je kaart staan.

gr

Jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...