Ga naar inhoud


[all] nieuwe seca 3 werkt dat op een topfield?


Satfan

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Dus je moet meteen een opname gaan decoderen.

Hopelijk komt er een oplossing voor.

 

Zo blijf je elke keer voor verrassingen te komen, met

Canal digital

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe gaat met jullie met de Muziek zenders van CD

Ze zijn nu weer terug (controleer net) maar had geen MTV 2 en VH1

 

En moet 3 van de 10 keer de 7700 uitschakelen en weer aan omdat hij bij de eerste keer zegt geen uitzending of gecodeerd, hebben jullie daar ook last van?

Gebruik Powercam

Triumphs

 

Topfiled 4000 + 7700HDPVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide genoemde muziekzenders komen bij mij goed door op de TF7700. Sinds SECA3 zapt de ontvanger langzamer en komt de melding "geen of ..." regelmatig tevoorschijn. Met een paar seconden geduld komt er dan toch beeld, dat vervolgens een korte tijd stil kan gaan staan. Als dit alles achter de rug is kan het TV kijken beginnen.

 

Gr,

Marcel

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds de overgang naar de SECA 3 kaart te maken met het feit dat het beeld precies elk half uur op exact dezelfde tijd bevriesd gedurende 12 seconden. ik krijg dan de melding geen of gecodeerde uitzending te zien. Soms duurt het ook wel wat langer dan 12 seconden en moet ik even zappen naar een andere zender en weer terug om het zeer irritante probleem op te lossen.

TF7710HDPVR

TWINCAM Homecast MX1TC

Canal Digitaal mediaguard 3

Firmware 23331 TF HSCB 700.29 mrt 15 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ranon
Heeft iemand seca3 werkende op een Topfield 5000 pvr?


Ik heb nu 2 weken 2 nieuwe seca3 kaarten en gebruik deze in een 5500 en een 5510PVR.
Beide machines hebben een powercam pro module (2.03) en ik heb 0,0 problemen met zappen en opnames bekijken.
Maar dat laatste is niet zo verwonderlijk omdat iedere nacht de decodeerfunktie draait (silverline tap).

In een van de machines heb ik ook een Trex module met daarin een TVV kaart (oude).
In deze machine blijft het probleemloos schakelen tussen de divers gecodeerde en ongecodeerde kanalen.
Voorlopig blijft de 7710PVR maar in een hoek liggen, denk ik.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast matrixx2x

Ik heb een tf5000pvr met een diablo module, nadat ik de neiuwe kaart kreeg zijn mijn kanalen op zwart. de neiuwe kaart werkt niet, gelukkig had ik nog een oud beesie staan die wel CD goedgekeurd is en heb beeld , maar daar heb ik mijn tf5000 niet voor gekocht, ik ben er nog niet achter wat ik nu moet doen. ik ben wat dat betreft een leek , maar wie kan mij in simpeletaal vertellen wat te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matrixx2x
Ik heb een tf5000pvr met een diablo module, nadat ik de neiuwe kaart kreeg zijn mijn kanalen op zwart. de neiuwe kaart werkt niet, gelukkig had ik nog een oud beesie staan die wel CD goedgekeurd is en heb beeld , maar daar heb ik mijn tf5000 niet voor gekocht, ik ben er nog niet achter wat ik nu moet doen. ik ben wat dat betreft een leek , maar wie kan mij in simpeletaal vertellen wat te doen.


Ligt niet aan de Topfield maar aan de Diablo in dit geval....De oplossing is een andere cam (erbij) kopen, daar er nog geen zicht is dat de Diablo seca 3 wel gaat ondersteunen.

Welke cam? ga eens lezen er is meer dan genoeg over geschreven inmiddels.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb inmiddels voor drie familieleden een losse canal digitaal ci module gekocht,en tot op heden werkt het allemaal prima met die module laat gewoon je andere module erbij zitten en je hebt geen problemen, met de kaart. Trouwens het zijn alledrie topfield 4000pvr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Topfield 5000Ci is net terug van reparatie, en in die tijd, heeft Canal Digitaal de kaartjes veranderd (seca 3?).

 

Alle zenders weer opgezocht, maar als ik wil kijken, begint hij binnen 2 minuten errors te geven dat ik mijn kaartje in moet voeren. Komt dit hierdoor??

 

Ik gebruik de originele CI module van Cana Digitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...