Ga naar inhoud


Patch hss1000 waar?


Bink

Aanbevolen berichten


!!!!MUTS HEEFT VOLKOMEN GELIJK!!!!<p>Er staat notabene enkele postings naar beneden een vraag met PATCH WAAR???<p>De oplossing staat erbij, en hij werkt hoor, ik heb die site net nog bezocht.<p>Heeft diegene die deze vraag gesteld heeft slechts een regel text op zijn monitor of is men gewoon te gemakzuchtig ook nog eens andere postings te lezen????<p>Hier baal ik dus ook stevig van......<p>Pfff, dat moest er dus effe uit<p>Greetz<p>Jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi GLOB<p>Hij staat er dus absoluut nog wel hoor (zie je PM)

het is even lezen en zoeken,maar ze staan er wel.

grtz hendrik b<p>Heb net zelf nog weer gecontroleerd,de links zijn op dit moment niet beschikbaar frown.gif" border="0frown.gif" border="0 voor diegene die hem wil even pm o.v.v. hss1000 met je e-mailadres stuur ik hem.<p>[ 19-12-2001: Bericht gewijzigd door: 19sc001 ]<p>[ 19-12-2001: Bericht gewijzigd door: 19sc001 ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 1 gratis tip <p>http://www.google.com/<p>zoek op hss 820 patch<p>en als je het goed doet de derde van boven <p>

Hyundai/Kathrein

... HSS 820 CI: Settings dubbel feed, Auteur : Satfan, Datum 01-10-01. HSS 800 CI: Hisat

settings + info text, Auteur : HISAT, Datum 3 ... Tools. Hyundai 1000 IR patch. ... <p>

zo moeilijk is het echt niet wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuses aan Bink,<p>sorry ik was iets te voorbarig met mijn kritiek. Je hebt gelijk, de overzichtpagina werkt wel, maar als je de patch wilt laden, dan vind hij de link niet meer!<p>Ik zal in het vervolg oppassen met mijn kritiek!!<p>Vergeef je me??<p>Toch veel kijkplezier met de hunnie...<p>Jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jonas:<p>No prob.

Ik werd wel wat "verdrietig" (*snif*) van al die kritiek op mijn vraag over waar ik de patch kon vinden, maar geloof me: ik had al DRIE UUR zoeken achter de rug, voordat ik de vraag hier postte. Ik zoch ook bij Google, alleen daar zocht ik op "hyundai HSS 1000 patch" en daarop vond ie niets. Maargoed: ik heb 'm nu.

Dank dank,

discussie gesloten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hi,

er zijn 2 apparte patches voor de hyundai 820 en voor de 1000.<p>Ik zou nooit een 820 patch op een 1000 kist gooien, je kunt zo eventueel de receiver naar de filistijnen helpen!<p>Greetz<p>Jonas<p>[ 02-01-2002: Bericht gewijzigd door: jonas ]</p>

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...