Ga naar inhoud

Jammer dat TVV sd kijkers in de kou laat staan,door geen uitbreiding meer te doen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

we weten allemaal,dat HD de toekomst is,en misschien is het daarom dat TVV momenteel enkel kijkt om het HD aanbod uit te breiden.

Toch vind ik,dat ze de sd kijkers niet mogen verwaarlozen en daar ook in de zin van het mogelijke een uitbreiding te doen.

Ik heb vandaag contact gehad met TVV en een sd uitbreiding zou er in de eerste maanden niet aankomen frown .

Helaas spelen die auteursrechten menige providers serieus parten.

daarom vraag ik mij af:

waarom mag TVV

consumten tv

geschiedenis tv

holland doc

e.d. niet doorgeven in belgië?

op comsumenten tv,worden meestal consumenten programma's uitgezonden,die eerder op de publieke netten zijn uitgezonden.

Waarom mag bvb het programma "kassa" op de openbare zender bekeken worden,en mag het niet worden doorgegeven via consumenten tv.Het zijn en blijven toch nederlandse programma's confused

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

ik vindt het jammer dat bij CD en TvV soms de zelfde tv zenders zitten, waarom niet verschillende tv zenders...

leuk voor de mensen met de 2 kaarten :D

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:

als ze de transponders delen kunnen ze zo goed de zenders ook delen,dan kunnen ze nog wat aan verdienen,

weet dat voor een klein land als belgie en nederland een transponder huren duur is,als het overgrote volk bij de kabel aangesloten is of iptv in het geval van belgie.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Zolang het geen nederlandse cpmmercieele zenders zijn zou dit kunnen , anders mag het niet (ivm reclame maken voor belgie ,ingevoerd ergens 1988,89 bij start vtm ).

.

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Geplaatst:

dat bedoelde ik smoking wink

voorbeeld zijn die thema zenders van nederland,die belgen niet kunnen zien,of een comedy central zender bv.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Konig FTA20

Geplaatst:

Ook toen veronica indertijd commercieel ging . zender werd hier veel bekeken , was niet zo preuts dan die wereldvreemde vlaamse zenders :D. Pa hier vond het héél jammer ( geen pinup club meer cry) . Dus enkel voor die ellendige reclae dat dit niet mogelijk is .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Geplaatst:

pin up club speelde toen toch niet meer waneer die op sat gingen met de luxcript bakje en comercieel werden ?????

Konig FTA20

Geplaatst:

Ik dacht van wel , maar ben er ook nietmeer zeker van , was toen nog te jong toen dat erop kwam . Maar veronicea , destijds zowat de beste zender die je kon krijgen.

Geplaatst:

klopt,heb die toen moeten missen tot rond 1993 toen ik een sat kocht en een luxcript bakje die ik nog ergens heb liggen.

de veronica nu is niet meer wat die toen was.

Konig FTA20

Geplaatst:

Dat heb ik gemerkt een tijdje terug , zat toen per vergissing op bij INDI. lijkt echt op een zender die wij hier hebben , hoe noemt m weer...., aja vt4 :D

Geplaatst:

veronica is van de SBS stal,dus ook banden met VT4 (allebei dus in handen van die sat1 baas)

maar we gaan offtopic.

Konig FTA20

Geplaatst:

heb ook gebeld naar tvv met de vraag wanneer film.1 film.2 eraan kwam .maar is blijkbaar niet mogelijk "omdat het nederlands is" ;daarop van mij een antwoord "waarom mag het dan wel bij telenet ? stilte aan de andere kant ...blijkbaar heeft telenet de auteursrechten opgekocht ! waar zijn de rechten van de mens dan? vraag ik me af .en de politiek steekt hun kop in het zand .ieder mens heeft het recht om te kijken toch ? maarja , wie zijn wij...

greetz from belgium

Geplaatst:

omdat telenet de filmrechten koopt voor belgie en film1 voor nederland,en film1 is daarom niet te krijgen in belgie,

als je een filmzender wilt moet je bij prime zijn van telenet die exclusief zit op de kabel.

moest film1 de rechten voor belgie en nederland kopen dan wordt dat kanaal te duur en kunnen ze het niet meer redden om te blijven bestaan.

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker

moest film1 de rechten voor belgie en nederland kopen dan wordt dat kanaal te duur en kunnen ze het niet meer redden om te blijven bestaan.

Dat zou juist hun winst enorm kunnen verhogen: de productiekosten blijven namelijk gelijk. Ze kunnen dat perfect met evenveel personeel doen, er hoeven geen extra trailers gemaakt te worden etc. Ze kunnen die zender vervolgens aanbieden aan Belgacom en Tvv die ze maar al te graag in hun pakket zouden opnemen. Er is eigenlijk maar 1 probleem: ze gaan tegen telenet moeten opbieden en bij Belgacom en Telenet is winst maken op digitale tv absoluut nog geen prioriteit. Ze hebben beide genoeg inkomsten uit hun andere activiteiten om DigiTv op verlies te laten draaien. Het gaat om klanten binnenhalen en als je dan bvb 36miljoen/jaar moet ophoesten voor wat voetbal is dat bijzaak. Het gaat er nu om dat je die trouwe, domme belg binnenhaalt en dat blijft hij zeer waarschijnlijk voor de rest van zn leven, ook als je later de prijzen verhoogt/pakketen afslankt.
Dus daar heeft film1 vooralsnog geen kans om te winnen in een opbod om de rechten.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Geplaatst:

Filmzenders zoals Film1, iedereen zegt wel dat ze bij TV Vlaanderen moeten komen.

De vraag is hoeveel gaan er zich op abonneren en er geabonneerd op blijven, dit kan nooit rendabel zijn voor Tv_Vlaanderen.

Ik weet nog, in het begin dat ik satelliet keek dacht ik van “wauw” bij canal digital zitten 3 filmzenders, die moet ik hebben, dan is het alle dagen filmfeest.

Wat een teleurstelling, nu ik de 3 kanalen van Film1 kan bekijken, stel ik vast dat ik in het voorbije jaar er hooguit 6 films heb gezien.

Al wat daar wordt uitgezonden is op de commerciëlen al diverse malen uitgezonden, met af en toe eens één uitzondering.

Film1 loopt een jaar achter op andere fimzenders en is zijn geld niet waard.

Stel dat men nu Film1 bij TV Vlaanderen zou kunnen opnemen in het aanbod, vrees ik dat ze tussen dit en een jaar op de fles zijn.

The key to happiness. Stay away from idiots

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen