digitaal kijker Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 film1 heeft ongeveer hetzelfde aanbod als prime,behalve de vlaamse films die voor een deel nederlandse zijn. voor de rest ongeveer hetzelfde. film1 is van upc,en wat is telenet,ook een deel van upc dus van hetzelfde. dus kunnen ze nooit een film1 aanbieden in belgie omdat ze al bestaan in belgie. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
kozzmann Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Ik vind het wel interessant maar prime lijkt me toch beter. Niettegenstaande moest de mogelijkheid er zijn om dit te ontvangen in België zou ik het wel nemen. Arion AF-9300 CD met originele TV-Vlaanderen Cam en Aston 2.18. Visiosat Bisatellite G4 QUADRO.
sattv4iedereen Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Geplaatst: 20 februari 2009 Origineel bericht van: smoking Dat heb ik gemerkt een tijdje terug , zat toen per vergissing op bij INDI. lijkt echt op een zender die wij hier hebben , hoe noemt m weer...., aja vt4 Hoe kan een belgisch kabelbedrijf nu een nederlandse commerciële zender doorgeven? een vergissing in het schakelen sluit ik niet uit,maar dan moet het zijn dat bij de toevoer van de belgische kabelmaatschappij een CDS kaartje zit waar het settop box pakket openstaat?of krijgen de belgische kabelbedrijven de zenders toegevoerd via glasvezel,en indien ja,hoe komt dan dat veronica daarbij zit? Of wordt indien zij het krijgen via glasvezel gewoon de zender veronica na jetix doorgelaten? Als ik kijk naar jetix met mijn TVV kaartje,gaat na het omschakelen naar veronica mijn beeld op zwart.dus via een TVV kaartje zal het niet gaan wij als partikulier mogen veronica niet officiëel ontvangen maar een belgisch kabelbedrijf blijkbaar wel . Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
digitaal kijker Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 telenet/ex indi krijgen deze door via glasvezel van UPC nederland,en daar moet voor belgie na 18 uur normaal een signaal gegeven worden dat het op de kabel in belgie dan uitgaat jetix,maar doordat dit signaal soms niet doorgaat wegens een foutje ergens,wordt deze zender toch doorgegeven. is dus een technisch probleem ergens tussen UPC en telenet/ex indi. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
TokeMUp Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Origineel bericht van: sattv4iedereen Hoe kan een belgisch kabelbedrijf nu een nederlandse commerciële zender doorgeven? In Barle-Hertog hebben ze bij Telenet RTL4,5,7,8 en SBS6 gewoon op de kabel. Dit is nog steeds Belgisch grondgebied bij mijn weten. mvgZenderlijst Telenet.pdf
digitaal kijker Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 dit is wel analoog,en de contracten die nog lopen voor analoge toevoer die blijven lopen tot die contracten verlopen zijn, van zodra die verlopen zijn dan vallen die ook weg,want kan me niet inbeelden dat die worden vernieuwt met het digitale aanbod bij telenet. worden die digitaal ook toegevoegd, vrees van niet,is net hetzelfde als met ITV aan de kust in belgie die dus nog een contract heeft lopen voor analoog,en niet digitaal wordt aangeboden. contracten voor analoog en digitaal zijn niet dezelfde met de zenders. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
sattv4iedereen Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Geplaatst: 20 februari 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker telenet/ex indi krijgen deze door via glasvezel van UPC nederland,en daar moet voor belgie na 18 uur normaal een signaal gegeven worden dat het op de kabel in belgie dan uitgaat jetix,maar doordat dit signaal soms niet doorgaat wegens een foutje ergens,wordt deze zender toch doorgegeven. is dus een technisch probleem ergens tussen UPC en telenet/ex indi. kan men niet gewoon werken met een "klok" dat die ontvanger gewoon om 18h op standby gaat? BTW,hoe gebeurt het uitschakelen van de TVV codering eigenlijk? waarschijnlijk computergestuurd? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
digitaal kijker Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 wie zegt dat er een ontvanger staat daar er wordt een heleboel streams doorgestuurd voor verschillende zenders die op telenet kabel zitten digitaal die via de UPC nederland tak komen. een paar namen van zenders die ze doorkrijgen is: star,TCM,jetix,nickelodeon,13th street,sci fi,discovery world,enz. het is niet zo simpel allemaal dan je denkt, bij TVV wordt het signaal in nederland ook doorgestuurd naar luxemburg via glasvezel,en vandaaruit naar sat gestuurd waar een signaal opzit dat er om 18 uur een soort ping moet zijn dat de zender op zwart gaat bij die freq en om 6 uur weer opengaat. is dus anders dan via telenet waar ze al die zenders in 1 glasvezel doorkrijgen en dan nog eens moeten coderen enz. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
sattv4iedereen Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Geplaatst: 20 februari 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker bij TVV wordt het signaal in nederland ook doorgestuurd naar luxemburg via glasvezel,en vandaaruit naar sat gestuurd waar een signaal opzit dat er om 18 uur een soort ping moet zijn dat de zender op zwart gaat bij die freq en om 6 uur weer opengaat. Is het dan niet gewoon een ping of zo dat de belgische codering wegvalt en niet meer wordt doorgestuurd?iemand met een beetje techniek in zijn huis kan waarschijnlijk zien of de TVV codering er na 18h eruit gaat en vanaf 06h er terug opzit. Ik denk niet meer dat ze zo dom zijn dan 15 jaar geleden,dat ze in nederland en belgie dezelfde "key" gebruiken. beetje top offic, vroeger bij het analoog tijdperk,kon men discovery uk kijken met een belgische multichoice kaart in videocrypt2.als men dan in die tijd logde,kon men zien dat enkel minuten voor 17h00 er een vc2 codering erop kwam,en dat het kanaal open ging. Is dit bij digitaal ook niet een beetje zo? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen