Gast Aquasanta Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Voor een klant was ik op zoek welke filipijnse zenders ik kan ontvangen in Belgie . ABC is een pakket maar wordt alleen verdeeld door invoerders en dit tegen een bedrag van 39 euro per maand . Zijn er andere mogelijkheden ? Alvast bedankt
Gerdy Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Gelieve in verband met de boardregels op te passen met reacties en geen reclame te maken! Gerdy
columbo Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Origineel bericht van: Aquasanta Voor een klant was ik op zoek welke filipijnse zenders ik kan ontvangen in Belgie . ABC is een pakket maar wordt alleen verdeeld door invoerders en dit tegen een bedrag van 39 euro per maand . Zijn er andere mogelijkheden ?Ja hoor kijk op de side van Wereld der satelieten van satcodx ALS JE TENMINSTE EEN NAAM VAN DE DESBETREFFENDE ZENDERS WEET. Alvast bedankt
peter-nmgn Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 zoek via google king of sat resultaat is niet hoopvol Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
kaaskop63 Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 klik http://nl.kingofsat.net/find2.php?pos=&a...&ordre=freq
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen