Gast Paullo Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Volgens de website van de vrt, www.deredactie.be start binnenkort de nieuwe digitale zender 8. "vr 23/01/09 10:11 - Concentra Media, uitgever van Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg, lanceert in mei een nieuwe digitale tv-zender. De nieuwe zender, 8 genaamd, zal vooral buitenlandse topseries aanbieden. Daarnaast zijn ook "humor, muziek en spectaculaire documentaires" gepland. Elke avond van de week krijgt een thema: pracht, zacht, macht, kracht en nacht. Bij "macht" past o.a. een serie als "The Sopranos", met "zacht" wordt gemikt op een vrouwelijk doelpubliek, met "nacht" op jongeren . De zender zit in het basispakket van de digitale providers. De kijker moet er dus niet extra voor betalen" Benieuwd of TVVlaanderen hiervoor een plaatsje zal vinden. Greets
Elwin Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Misschien op Astra 3? Maar dan zal deze zender wel exclusief voor TV Vlaanderen worden zeker?
kenis Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Origineel bericht van: Elwin Misschien op Astra 3? Maar dan zal deze zender wel exclusief voor TV Vlaanderen worden zeker? Commercieel, veel aangekochte producties -> enkel België dus (let op het feit dat ik TVV niet vernoem...) Vu+ Solo 2Telenet HD Digibrolx
Elwin Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Origineel bericht van: kenis Origineel bericht van: Elwin Misschien op Astra 3? Maar dan zal deze zender wel exclusief voor TV Vlaanderen worden zeker? Commercieel, veel aangekochte producties -> enkel België dus (let op het feit dat ik TVV niet vernoem...) Klopt inderdaad. En wat mis je met al die aangekochte producties die je ook gewoon op de Nederlandse tv ziet?
TokeMUp Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Origineel bericht van: Elwin Origineel bericht van: kenis Origineel bericht van: Elwin Misschien op Astra 3? Maar dan zal deze zender wel exclusief voor TV Vlaanderen worden zeker? Commercieel, veel aangekochte producties -> enkel België dus (let op het feit dat ik TVV niet vernoem...) Klopt inderdaad. En wat mis je met al die aangekochte producties die je ook gewoon op de Nederlandse tv ziet? De keuze op het moment dat jij wil kijken. Des te meer aanbod er is des te meer kans heb je dat er iets naar uw smaak bezig is op een van de zenders die je kan ontvangen. Zo zie Ik het. mvg
Gast Opuske Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Deze zender komt enkel in het basis pakket van Telenet Digitaal en Belgacom Tv en Numericcable (brussel). Klanten hoeven niets extra te betalen hiervoor. Tv Vlaanderen klanten krijgen deze zender NIET in hun pakket !!!.
digitaal kijker Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 wie zegt dat TVV geen gesprek heeft met deze zender ??????, ze kunnen die alsnog toevoegen als ze willen en plaats hebben. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
edbe Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 laten we hopen dat het ook op satelliet komt 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Ou-Tannu Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 geloof dat astra 3 even vol was door t vervallen van Astra 5? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Timm1983 Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 De zender 8 zal waarschijnlijk qua programmatie erg lijken op 2BE of VT4, hopelijk komen er ook programma's in het Nederlands. Ik kijk in ieder geval al uit naar de start! PS. Bij Belgacom TV is er al maanden op 3 kanalen het Info Channel te zien, misschien dat dit plaats zal maken voor de nieuwe zender 8? Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gast Opuske Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 U moet mij niet geloven hoor maar je kan het best wel doen. Deze zender komt niet naar TVV hoe spijtig ik dat vind want er zit potentieel in deze zender.
digitaal kijker Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 dat zal de toekomst uitwijzen, iets afschieten voor het al ooit besproken is is geen goede werking. het is nog 4 maanden eer deze start en deze had normaal vorig jaar al moeten gestart zijn, ze hebben het een jaar later nu verschoven. ben eens benieuwd of het nu zal lukken. laat die zender eerst wat groeien,het zal er wel opkomen als er genoeg vraag naar is en de zender zelf op satelliet wilt. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
matthew_be_wvl Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 Okee, als jij dan kan bewijzen dat de onderhandelingen tussen die zender en TVV er niet geweest zijn of afgesprongen zijn. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast digibom Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 we zullen gewoon moetten inzien , zoals ik in een ander topic ook al zei , dat tv vlaanderen de verwachtingen niet zal kunnen waarmaken :s , de nieuwe zender zou in het basispakket komen bij de digitale providers , dit was ook het geval bij vitaliteit destijds , en kijk tv vlaanderen is weer de uitzondering bij hen zit deze zender in een TE duur themapakket :s , en dan nog gedeeld , tjonge tjonge , zal weer een zender zijn die wij klanten gaan missen
Gast calculator Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 Als TVV deze zender er bij neemt gaat de bitrate van de andere zenders op de transponder verder naar beneden. Dat wil toch ook niemand?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen