Ga naar inhoud

Nieuwe digitale zender "8" start binnenkort

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

niet als ze samen met CDS een extra transponder huren op 23.5E smile

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:
Origineel bericht van: digibom
..... vitaliteit destijds ....
tjonge tjonge , zal weer een zender zijn die wij klanten gaan missen

Als dat 8 een even groot succes wordt als vitalieit kan ik het best missen hoor. Wat stelt dat vitalieit nu helemaal voor? Ze zenden op vitaya alles in een loop uit en starten vervolgens een 2de zender om nog maar eens wat programmas in een loop te gaan uitzenden (waarvan een aanzienlijk deel dan nog eens herhalingen zijn van de loops van vitaya). Maak nu eens 1 volwaardige zender ipv een herhaling van een herhaling in een loop op een tweede kanaal te zetten. En dan tussen de programmas nog reclame: "je kan 1000 seconden opnieuw bekijken via video-cast"... oh jaahhhh!!!!JOEPI!!!!! Tussen de 0,5 en 3 euro betalen voor een programma dat ik binnen de 24h gewoon kan opnemen... dat is de meerwaarde van digitale televisie!

Of zoals de vrt die op één+ en canvas plus nieuwe programmas uitzender terwijl er op de hoofdnetten een 87ste herhaling van de kampioenen of schone schijn wordt uitgezonden.

Het lijkt er tegenwoordig alleen maar om te gaan om zoveel mogelijk zenders te maken, zonder dat het ook maar enige meerwaarde voor de kijker inhoud. Ik snap het wel hoor: meer zenders = meer reclamezendtijd... ze vergeten alleen dat er op den duur geen kat meer naar die zenders zal kijken.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Geplaatst:
Origineel bericht van: Dave

Het lijkt er tegenwoordig alleen maar om te gaan om zoveel mogelijk zenders te maken, zonder dat het ook maar enige meerwaarde voor de kijker inhoud. Ik snap het wel hoor: meer zenders = meer reclamezendtijd... ze vergeten alleen dat er op den duur geen kat meer naar die zenders zal kijken.

Volkomen mee eens , de meeste zenders zenden reklame uit die onderbroken wordt door flutprogramma's . Maar leve de harde schijf : ik kijk nooit rechtstreeks en spoel de rest gewoon door.

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

En da's nu jouw mening... Mijn mening is dat de klant de keuze moet kunnen hebben of hij die shows wil kijken en als hij er voor wil betalen dan is dat zijn keuze. Ik dacht echt dat bij digitale tv de bedoeling was, naast een betere beeldkwaliteit, dat er veel meer (thema-)zenders aangeboden konden worden!

8 lijkt me een interessante zender te worden met de aangekondigde contracten met o.m. HBO! Daarom zou het wel eens kunnen dat dit een zender is die gewoonweg gemist gaat worden door TVV-klanten in die mate dat men de overstap naar een andere provider waagt. Het gaat dan waarschijnlijk niet om die éne zender maar om de spreekwoordelijke laatste druppel...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Davev
Origineel bericht van: digibom
..... vitaliteit destijds ....
tjonge tjonge , zal weer een zender zijn die wij klanten gaan missen

Als dat 8 een even groot succes wordt als vitalieit kan ik het best missen hoor. Wat stelt dat vitalieit nu helemaal voor? Ze zenden op vitaya alles in een loop uit en starten vervolgens een 2de zender om nog maar eens wat programmas in een loop te gaan uitzenden (waarvan een aanzienlijk deel dan nog eens herhalingen zijn van de loops van vitaya). Maak nu eens 1 volwaardige zender ipv een herhaling van een herhaling in een loop op een tweede kanaal te zetten. En dan tussen de programmas nog reclame: "je kan 1000 seconden opnieuw bekijken via video-cast"... oh jaahhhh!!!!JOEPI!!!!! Tussen de 0,5 en 3 euro betalen voor een programma dat ik binnen de 24h gewoon kan opnemen... dat is de meerwaarde van digitale televisie!

Of zoals de vrt die op één+ en canvas plus nieuwe programmas uitzender terwijl er op de hoofdnetten een 87ste herhaling van de kampioenen of schone schijn wordt uitgezonden.

Deze mening en visie onderstreep ik ook voor Nederland.
Steeds meer zenders erbij, en steeds meer wordt de spoeling dunner.
De NOS verwijst je naar het internet voor het volgen van een actueel debat in de Tweede Kamer, terwijl ze op Nederland 1 maar het NOS Journaal aan het herhalen blijven (voorzien van de STER reclame voor het en na het journaal).
Het uitzenden van een actueel debat op Nederland 1 lijkt mij zinvoller.
Het erge is dan ook nog eens dat het journaal bijna inhoudloos is. De "belangrijke" onderwerpen worden bewaard tot 20 uur.

Maar goed zo blijven de Knight Rider en de A-Team tot in lengte van jaren te zien, net zoals de webshops en de "dames" in de nachtelijke uren.
Geplaatst:

Mijn oudste zoon (nu 23 jr), de tweede (nu 17 jaar) en de laatste (nu 9 jaar) hebben allemaal naar het A-team gekeken. Ze vonden (hij vindt) het allemaal geweldig, dus ik heb er geen bezwaar tegen dat het elke 8 jaar herhaald wordt.

Geplaatst:

knight rider is ook zo een nostalgisch progamma van de jaren 80,maar op de vlaamse tv zien we deze niet meer.

wel start de nieuwe serie binnenkort op VT4.

maar dat is wel even wennen die nieuwe serie,

we zien wel wat het wordt enzo.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen