rommelaar Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Bijde heel veel succes met de nieuwe uitdaging. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Moderator ceesv Geplaatst: 23 januari 2009 Moderator Geplaatst: 23 januari 2009 Bij Big Fellow hebben wij het voordeel van het tijdsverschil. Heren, gefeliciteerd met jullie benoeming, jullie waren nummer een en twee van (x) kandidaten! Maar zonder gekheid, ik hoop dat jullie ervoor kunnen zorgen, dat dit een top board blijft. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Neptunus Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Origineel bericht van: Big fellow Origineel bericht van: Neptunus From now, your social life is over! Wat is dat? "Social life" ???? Dat is op een zaterdag een pilske pakken met wat vrienden, dat is je ega die vraagt of je mee naar boven gaat, dat is die film die je graag in de bioscoop wil zien. enz. enz. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Big fellow Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Big fellow Origineel bericht van: Neptunus From now, your social life is over! Wat is dat? "Social life" ???? Dat is op een zaterdag een pilske pakken met wat vrienden, dat is je ega die vraagt of je mee naar boven gaat, dat is die film die je graag in de bioscoop wil zien. enz. enz. Ooohh.. Dat... Jah, dat leven heb ik nog wel hoor “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
TokeMUp Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Origineel bericht van: Big fellow Origineel bericht van: Neptunus From now, your social life is over! Wat is dat? "Social life" ???? Aré lap, da kan dan nog gen engels ook nie! Begint goed. Nee jongens van harte. Hoop dat je de schaapjes in de weide kan houden. mvg
theparasol Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Hoop dat je de schaapjes in de weide kan houden. Maar zo af en toe moet je er een al dan niet ritueel slachten Zou zeggen neem een voorbeeld aan Toxic[Q], die laat zich tenminste ook niet de gek aansteken
omanski Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Wil de beide heren ook vanaf hier Veel Succes Wensen met hun nieuwe taken ! Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
madhunter Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Big Fellow en Bigfoot, van harte proficiat met jullie benoeming. Al vast hartelijke dank, dat jullie deze taak op je willen nemen. Ik wens jullie daar veel succes en plezier bij. met vriendelijke groeten, Johan
kees hekstra Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Gefeliciteerd weer 2 idioten erbij!! Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Ou-Tannu Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 ook namens mij een hoop mod plezier toegewenst. en maar te hopen dat het werk mee valt Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Catalán Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 @ Bigfoot en Big Fellow Gefeliciteerd met jullie functie en veel succes ! DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
Gast pietsat Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Volgens mijn? maar ik kan het goed mis hebben! was Bigfoot ooit moderator ?
paardengek Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Welkom in het moderatorteam !! Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen