Ga naar inhoud


[AZbox HD Elite] eerste indruk


wian

Aanbevolen berichten


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb gisteren ook even mogen spelen met deze ontvanger...Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo vaak een box over de flos heb gehad.

Nee op dit moment zal het geen ontvanger zijn die voor mij de 800 vervangt.

 

De meeste hangers heb ik gehad nadat ik via Youtube probeerde te internetten(Hyves)

Als zo'n optie erop zit gebruik dan iets waar je op kunt aan klikken zoals bij de Dream100 het toetsenbord op het scherm.Dat vergemakkelijkt het intypen.

Nee voor mij mag dat internetten eraf zolang er geen TB via Bluetooth of usb op de box aangesloten kan gaan worden.

 

Voor de rest werkt eigenlijk nog niets!!Alles komt binnenkort??

 

Kijken via een lokale server en dan met de box stoeien betekent daarna altijd de Cam opnieuw herstarten want anders zie je alleen Scrambled op je beeld staan..

 

Nee heb netjes box weer in de doos gepakt...Op dit moment vind ik de ontvanger niet de moeite waard om verder te testen!!En al helemaal geen volwaardige vervanger voor welke ontvanger dan ook op dit moment.."Wat het doet" doet die ook goed???

 

 

Gr.Info

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier totaal geen hangers, kunnen bespeuren betreffende youtube filmpjes, de browser is inderdaad totaal niet bruikbaar en zeer traag.

het probleem wat ik had met ftp lostte zich op door de hd met de mac fat32 te formatteren, ik had hem eerst met de tool van de azhd zelf geformatteerd, klein software bugje van de fabrikant??.

 

De ontvanger zelf is goed te gebruiken als ontvanger, alleen het beeld is erg korrelig en HD stations spatten niet echt van het beeldscherm af, daar gaat de Dreambox 800 of de Topfield toch beter mee om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Info,

 

De box is gewoon nog niet klaar. Dat roept het AZbox team ook. Er zitten nog 290 bekende bugs in de software en die moeten eerst worden opgelost voordat de box serieus in de verkoop kan.

 

Dat hij nu nog geen vervanger is voor de 800 klopt dus. Of hi dat ooit gaat worden is de vraag. Het is namelijk geen Dreambox maar een AZbox. Niet te vergelijken dus.

 

Sommige mensen willen een echte hobbybox, anderen alleen een makkelijk te gebruiken ontvanger.

 

We zullen in Maart zien hoe het loopt...

 

p.s. ik heb thuis ook een 800, en speel lekker met de AZbox op mijn hobbykamer.

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rinus,

 

Ik snap het ook wel hoor...Ik wacht ook gewoon rustig tot Maart om te kijken of de box inderdaad aan de verwachtingen voldoet.De DM8000 kan ik op dit moment ook nergens krijgen dus een alternatief is er nu voor mij toch niet.

 

Even respons op de andere posting van Djoek.

 

Hij loopt op de Youtube films ook niet vast!!Als je vanuit die optie druk wilt gaan internetten dan crashte die bij mij.

Voor de rest de reconnect naar de server is vervelend en zal ook zeker wel opgelost gaan worden.

 

Heb helaas niet de moeite genomen om HD zenders te gaan bekijken.De box is softwarematig gewoon nog niet klaar..

 

We wachten dus gewoon rustig af...

 

Gr.Info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil effe wat kwijt.Jullie willen afwachten tot maart.Om te kijken hoever ze zijn met de AZbox.

Wel tijdens de introductiedag is duidelijk gezegd dat veel functies nog niet zullen werken en dat kopers die er nu al 1 wilde hebben daar rekening mee moesten houden.

Er is ook duidelijk gezegd dat in juni de software af zou zijn.

En dat dan de source ook vrijgegeven zou worden.

Verder vind ik persoonlijk dat de box het helemaal niet slecht doet voor die paar weken dat ie er is.

Natuurlijk zapt ie niet zo snel als een dreambox,en natuurlijk zijn er niet veel emu,s.Hoe wil je die immers maken zonder source.

Maar mensen vergeten snel hoe stuntelig de dreambox 7000 werkte toe ie pas uitkwam.

En die heb ik vanaf dag 1 en nu nog.Zal die ook nooit weg doen.

Maar als je daar een CI instak met orginele kaart kreeg je alleen initialising cam te zien ipv beeld.

Dus wacht to juni af en geef de importeur de kans om waar te maken wat er is gezegd.

Als ie dan nog niet veel verder is als nu.Kunnen jullie je zagen tevoorschijn halen en de stoelpoten onder zn stoel vandaan zagen.

 

Groeten en hobby ze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...