Ga naar inhoud


Vragen omtrend IPbox 9000 HD Plus


Gast Sjay

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Als het goed is is je lijst steeds leg als je nieuwe software erin hebt gezet.

 

De fan blaast altijd even tijdens het opstarten.. dat is normaal en moet na een paar seconden uit gaan. Zoniet is de instelling niet goed opgeslagen. Dan moet je even de standby knop 4 seconden in houden omalles op te slaan. Daana opnieuw starten en dan zou het moeten werke.

 

De kanaallijst kan je met PC Editor erin zetten (te downloaden bij denktenk bijvoorbeeld).

 

Via je webbrowser kan je allerlei zaken instellen en bekijken.

Je hebt nu in ieder geval de meest recente software erin staan.

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi BaZ!

 

Via internet update heb je ten eerste twee keuzes:

 

nlb_images en DGstation

wat is het verschil?

 

Als ik dan de DGstation selecteer krijg ik weer twee opties:

 

DGStation en ABCOM en ook hier wat is het verschil?

 

Ga zo ook ff een HD inbouwen... cool

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je fan zoveel lawaai maakt heb je ofwel een oudere versie ofwel een slechte fan erin.De enige goede oplossing als het de fan is (en je de nieuwe versie box hebt) ,is de fan gewoon te vervangen door een stil exemplaar.In een computerstore zijn ze goedkoop te vinden.Ik heb versie 2 van de box en mijn fan hoor je niet draaien.Hij staat hier continu aan en de box wordt helemaal niet warm (zelfs met 3.5 HDD erin)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk dat ik de rev 1 editie heb gekregen. Volgende week belt de importeur mij heb ik begrepen dus zal ik dan eens vragen of ik ook een andere toegestuurd kan krijgen. Zo niet dan haal ik een andere fan. wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon terug gaan en een REV2 eisen. Ik merk dat men erg graag een REV1 kwijt willen. Ook ik kreeg een rev1 mee, terwijl ik duidelijk aangegeven had een rev2 te willen.

Er zat geen sticker op de doos:

Nee meneer dat is bij de nieuwe niet meer zo. Alleen de oude hadden nog een sticker.

De handleiding klopt niet:

Tja, die wordt niet altijd geupdate.

 

Etc... Uiteindelijk toch een rev2 meegekregen op een doos waar dus _wel_ een sticker zat.

 

 

Reden voor de rev2:

Een betere fan (stiller) en er zit namelijk ook een beter display in de REV2 versie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, maar voor de rest interesseert het geen lor. Het display is wel leuk, maar de fan boeit mij persoonlijk niet veel. Ik zou er toch altijd een andere in hangen smile

 

Buiten die 2 punten zijn de ontvangers identiek. Blijft natuurlijk dat ze het wel eerlijk moeten zeggen....

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk kan ik het morgen of overmorgen aangeven bij de importeur! En anders pech gehad.

Ga straks het Sifteam image laden en kijken hoe deze bevalt.

Heb by the way nog 1 vraagje...

 

Ik kan nu niet meer zappen via het numerieke gedeelte op de afstandsbediening. De Ipbox geeft aan dat dit nummer zich niet bevind in de favorietenlijst... Hoe schakel ik over naar de 'normale'zap lijst?

 

Bedankt voor jullie vorige reacties, by the way! smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bash!
Hoi,

Als het goed is is je lijst steeds leg als je nieuwe software erin hebt gezet.

De fan blaast altijd even tijdens het opstarten.. dat is normaal en moet na een paar seconden uit gaan. Zoniet is de instelling niet goed opgeslagen. Dan moet je even de standby knop 4 seconden in houden omalles op te slaan. Daana opnieuw starten en dan zou het moeten werke.

De kanaallijst kan je met PC Editor erin zetten (te downloaden bij denktenk bijvoorbeeld).

Via je webbrowser kan je allerlei zaken instellen en bekijken.
Je hebt nu in ieder geval de meest recente software erin staan.

Gr,

BaZ


BaZ,

Weet jij of iemand anders waar ik die kanalenlijst kan downloaden op denktenk.com. Heb zelf iets gevonden dat heet tv_guides.rar. Is dat een kanalenlijst? Zo ja, waar zet ik deze neer? En kan ik dat via ftp doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BaZ!

 

Hij draait super! Heb net een hd(500 Gb) van Samsung gekocht en geplaatst! Draait super! Eigenlijk zouden 'ze' die rev 1 versie niet meer moeten/mogen verkopen! Dat display van de Rev1 versie is echt 'goedkoop' te noemen als je de rev2 versie hebt gezien! smile

Maar BaZ waar vind ik zo'n kanalenlijst? Can you please tell me? :D

 

Thanx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke sats heb je nodig ?

In attach mijn voorlopige list.Je kan ze bewerken met PC editor.Wel eerst herbenoemen naar *.dat

john2301.zip

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...