Ga naar inhoud


Vragen omtrend IPbox 9000 HD Plus


Gast Sjay

Aanbevolen berichten


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als ik nu de lijst van jou importeer en vervolgens aanpas en dan wil uploaden naar de box, geeft de pc editor tool aan dat er geen usb connectie is. Terwijl ik em wel verbonden heb met een usb kabel via de 1.1 poort. Wat doe ik verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik benader mijn box via ethernet netwerk.Heb je in Pceditor de juiste instellingen ingegeven in USB ?

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is het makkelijkst.Gewoon keuze : bestand-upload database ...

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je als taal nederlands kiest, bij opties, pceditor settings, kiezen voor Manage Reciever (op plusje drukken), Add, type ontvanger kiezen en een naam verzinnen en op add drukken.

 

daarna bij recievers (op het plusje) klikken op de naam die je net heb ingegeven, ip adres van de box instellen en vakje "gebruik ....."uitvinken, eventueel wachtwoord goed zetten (afhankelijk van image die in de ontvanger zit) dit is het zelfde wachtwoord die je gebruikt om rechtstreeks via het netwerk in de ontvanger te komen.

 

Ik hoop dat dit duidelijk is

 

ps. als je de lijst uit de ontvanger wilt hebben moet je voor download kiezen

 

Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben aan het prutsen met een ipbox 9000, nu zijn er voor mij nog twee dingen onduidelijk of mijn inziens niet mogenlijk.

Als ik twee opnames heb lopen op twee verschillend transponder kan ik nog maar beperkt zappen, is niet erg belangrijk omdat er toch veelal op de comerciele omroepen word gekeken en opgenomen, maar niet zoals het hoort denk ik,

ten tweede als er reserveringen staan dan kan ik niet meer klooien aan de instellingen of is er een manier om de reserveringen via de pc te updaten of te maken?

 

ps ik heb de nlb 8873

 

Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij 2 opnames is het logisch dat zappen wordt beperkt.Je kan maar tegelijk gebruik maken van 1 transponder/satelliet per tuner.Twee tuners is dus 2 opnames en kijken binnen dezelfde transponders.Ik heb een vaste schotel op 1 en rotor op 2.Wat ik nu eens ga uitzoeken is of de box zelf zapt tussen de tuners bij 1 opname maw ik kan nog steeds de tuner niet kiezen voor opname waardoor hij soms opneemt via tuner 2 terwijl hij eigenlijk op de vaste tuner 1 zou moeten opnemen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...