Ga naar inhoud


vind niet alle cable zenders ziggo


Gast ansat

Aanbevolen berichten

Hirschmann GHV20 M versterker/splitter gehaald en mijn probleem is opgelost! Hij leest 271 kanalen in en op alle kanalen beeld.

 

renzie

 

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...
Gast goofyboy

hallo,

 

ik wil zoggi aan de praat zien te krijgen op een ipbox maar welk netwerk moet ik selecteren voor regio leiden?

 

m v g

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooststelling werf ... klinkt als postcode gebied 8430 (http://www.ooststellingwerf.nl/) en netwerk code 8400 volgens de ziggo handleiding.

 

En volgens http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/tvhome.shtml is netwerk code 8400 die voor Ziggo Gorredijk.

 

Daar is een QAM256 "trial" bezig en volgens mij is daar ook veel over te vinden. En Appiemulder zit in dat gebied had ik begrepen, dus wie weet kan hij je ook nog wel wat tips geven.

 

Die site kan trouwens ook gebruiken om zelf een cable.xml te maken want alle details staan daar vermeld.

 

Hein

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: pieterg
8000 gebruikt GEEN cables.xml, bespaar je de moeite.


ik neem aan de 800 ook niet ? gezien mijn Dreambox daar en op bouquets totaal niet op te lijkt te reageren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pieterg

nee, enigma2 gebruikt geen cables.xml, dus ook de 800 (en 7025) hebben hem niet nodig.

 

Als je buiten het 'standaard' netwerk van ziggo zit (zoals ruim 80% van alle ziggo gebruikers), zal je met een netwerkid moeten scannen, om alles te vinden.

Dat kan met PLi Jade.

 

Of frequentie voor frequentie handmatig scannen, met nog steeds de kans dat je niks vindt, omdat een frequentie uit de default NIT te dicht in de buurt ligt van je echte frequentie, en hij die liever scant. (zelfs als je netwerk scan niet aan hebt staan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...