Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net als bij een KAON bij flashen dus, maar daar kun je het proggie nog in admin of engineer mode gooien om het alsnog te flashen. Bij verkeerde gok, klein probleem :D

Als die Experia te flashen zou zijn is er een vet probleem landelijk en kom je mogelijk in verkeerde sfeer terecht.

Nadenkertje.

Aan de duitse kant ligt veel maar modems zijn no go vanwege ander duits telefoon systeem. Ooit zo'n duits inbelmodem omgebouwd ging nog, twee draden verwisselen. Hoe het nu zit met hun DSL weet ik niet. In de dom markt kun je geen intelligente vragen stellen, eigenlijk nergens. Zelfs op dit board zitten we nog maar aan het begin van een opkomend probleem: Dichtimmeren, betalen en instabiele hardware/firmware.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

hier een experiabox met deze info

Productnaam: SpeedTouch 780

Serienummer: CP0XXXXXXX

Softwareversie: 6.5.29.0

Softwarevariant: --

Bootloaderversie: 1.0.6

Productcode: 36035800

Kaartnaam: BANT-R

draait hier zonder problemen,alleen als je een server draait zet deze dan in de ip range van de experiabox

dat voorkomt veel problemen .

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Geplaatst:

Zo te zien niet de box zoals hij nu uitgeleverd wordt en waarvan ik er 2 mocht ontvangen. Je vermeld niet of je bep. settings kan doen en gedaan hebt. Mijn melding vandaag door andere expert bevestigt als ook voordoend bij andere ISP. Nog erger, daar mag je zelf je loginnaam en wachtwoord niet eens weten.

Geplaatst:

langzaam aan begin ik de indruk te krijgen dat je een gevecht hebt met die WAN bestuurde/geadministreerde Speedtouch ST 780 WL (dus met KPN)

ondanks enkele suggesties kun je geen bevredigende oplossing vinden

ik weet er ook geen

maar dan zou je toch langzaam aan eens moeten kijken naar een andere ISP

eentje die LAN WAN in ere laat.

of komen er nog andere oplossingen die jou bevredigen?

chiao

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:

Ton,

Al aangegeven, fatsoenlijk ding kopen.

Deze houden we als gratis back-up.

Jij hebt een vorige versie die kennelijk het probleem niet heeft.

Deze huidige expliciete Experia 780 dus wel. ISP geen probleem op zich alleen meerderheid servicedesk is niet goed ingelicht of zo ...... Gevecht met KPN? Nee, vind wel dat ze een alternatief kunnen gaan zoeken ondanks contract met huidige leverancier of hun eigen firmware diep in de ogen kijken die ze de leverancier opleggen. tussen hun gelegen.

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Deze week weer eens gebeld na aanleiding verhoging snelheden en omdat ik niet meeer dan 6 Mb down zie altijden (geen 8 dus).

KPN heeft aardig bijgeleerd sinds laatste tijd. Maar nog niet helemaal. Helpdesk is nog niet eens halverwege maar goed we lieten een monteur langskomen. Argus erop we konden dus toch in mijn armzalige setup 17 Mb vangen, ware het niet dat de ingetrainde DLM bij KNP op 8 Mb vast stond. Reden de nog altijd dienstdoende Speedtouch 510 (ADSL 1 modem) Dus om boven de 8 MB uit tekomen wat met monteur (geen KPN zelf, uitbesteed) overlegd. Had in de wagen van alles liggen. Niet alles deed het. Maar er was nog een Thomson 787v ADSL2 voorhanden. Die hebben we aangesloten na de aloude splitter van de 510 bijgeleverd vervangen te hebben (Liet nogal wat Volts door, zal dus de 1e 510 en mijn Sweex Annex-A gemold hebben toen). Koste flink wat tijd in reset, opstart en bijwerken firmware, instellingen snel gedaan en zowaar hij doet het al uren zonder reset en zowaar op normale WEP. Dit terwijl de 787 her en der ook slechte pers heeft. Hij draait verder alle software qua games etc. Voor de veiligheid voor spelding en Vista elders wifikanaal niet op 1 gelaten.

Snelheid ligt nu nog op 6.8 Mb down. Vannacht wordt de DLM gereset en ingetraind bij KPN. Zal de 510 missen. Snelstartertje altijd geweest, laag in energie en veilig.

Maar we willen meer speed.

Laat jullie weten of het nu ook echt sneller gaat

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen