Ga naar inhoud


Gps Tracking Systeem


looney2

Aanbevolen berichten

vorige week is de scooter van m`n zoon (stond op schijfrem,stuur,en kabelslot) gestolen.

Nu mag hij op onze scooter rijden,maar ben ik op zoek naar een beveiliging voor de scoot.

Nu kwam ik een Gps Tracking Systeem tegen.

Bij ontvreemding stuur je een sms naar het tracking system en deze sms`t de coördinaten terug.

deze zijn dan weer via google maps te achterhalen.

Is er iemand die dit systeem gebruikt en kan bevestigen of dit ook betrouwbaar werkt.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had er een in mijn vorige auto zitten, zo'n ding gekocht via een_of_andere_veiling_site voor 150 dollar.

 

Werkt prima echter 1 probleem de nauwkeurigheid, zo'n 100 meter en dat is niet handig met een scooter, als hij ergens binnen staat krijg je natuurlijk geen betrouwbare cooordinaten.

 

Ik heb nu een (duur) klasse 5 alarmsysteem in de auto zitten (1500 euro) met een meldkamer abbonement. Dit systeem is ongeveer 20 meter nauwkeurig

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Als ie zo goed op slot stond zeker in een busje ofzo geladen?

Mensen hebben die avond een paar keer een vreemd busje en/ook een onbekende auto met aanhanger zien rijden in de straat

Origineel bericht van: Thomas2000
Is wel een mooi systeem. Nadeel is dat iedere prof (scooter) jatter weet hoe die dingen snel zijn te demonteren.

Weet niet hoe groot die precies is maar dacht eraan om `m in het frame te monteren.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: M&R
Ik weet niet of je de medewerking krijg,maar een mobiele telefoon iz voldoende om iets op te spren,zolang die maar aan staat en een kaart heeft.


Goed idee !!! Gewoon je mobieltje op het zadel van de scooter plakken crazy

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: trust
Origineel bericht van: M&R
Ik weet niet of je de medewerking krijg,maar een mobiele telefoon iz voldoende om iets op te spren,zolang die maar aan staat en een kaart heeft.


Goed idee !!! Gewoon je mobieltje op het zadel van de scooter plakken crazy


die kun je toch onder het zadel kwijt, of bij de accu, heb ik ook ooit eens gedaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tritium
Origineel bericht van: trust
Origineel bericht van: M&R
Ik weet niet of je de medewerking krijg,maar een mobiele telefoon iz voldoende om iets op te spren,zolang die maar aan staat en een kaart heeft.


Goed idee !!! Gewoon je mobieltje op het zadel van de scooter plakken crazy


die kun je toch onder het zadel kwijt, of bij de accu, heb ik ook ooit eens gedaan.
en vooral niet vergeten de tril functie aan te schakelen smilesmilesmile

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...