Con Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 Is er wellicht een forum (board) waar deze cam meer besproken wordt dan hier? Hier vind ik weinig info over deze cam. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
theparasol Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 Na wat klikkerdeklik kwam ik uit bij de site van de nederlandse distributeur. Uiteraard zo commercieel als wat dus vandaar dat ik alle info maar geknipt en geplakt heb: Huidige softwareversie: HD v2.0.4 Update procedure Powercam: 1. Stem af op de zender Free-X-TV. Deze is te vinden op Hotbird, freq. 12207, pol. Horizontaal, symb. 27500. 2. Verwijder de kaart uit de ontvanger. 3. Plaats de Powercam terug in de ontvanger. 4. De update start automatisch binnen 10 minuten. De totale updatetijd kan oplopen tot 45 minuten. 5. Het updateproces is te volgen via het Common Interface menu van uw ontvanger, selecteer Download status. Is al met al mager Maar wellicht kun je er wat mee!
Con Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Geplaatst: 24 januari 2009 Dank, inderdaad, het is dun met de ervaringen / gegevensverstrekking van deze cam. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
theparasol Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 Er was ook nog iets met sekskanalen pincode maar wie boeit dat nu
Con Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Geplaatst: 25 januari 2009 O, je bedoelt natuurfilms . . . Maar goed, ik heb namelijk problemen met mijn twintuner met betrekking tot het decoderen. Dus ik dacht, laat ik eens meer over die CI te weten komen. Nu, dat valt dus om de drommel niet mee. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Driewerf Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Kijk eens op ....tv. Officiele site van Powercam. Hele adres weergeven lijkt me tegen de regels. Succes.
theparasol Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Origineel bericht van: Con problemen met mijn twintuner met betrekking tot het decoderen. In zulke gevallen zou ik in elk geval de laatste firmware in de ci module zetten. Hopelijk beschik je dus over hotbird ontvangst! Waarom heb je besloten voor zo'n onbekend frans model cam?
Con Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Geplaatst: 25 januari 2009 Ik heb de laatste FW via Hotbird (heb een draaibare schotel). De reden was dat volgens diverse fora dit een betrouwbare cam was icm de decoder die ik onlangs heb aangeschaft. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
theparasol Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 aha... Maar het lijkt wel alsof die berichten niet echt op waarheid lijken te berusten
alfred de witt Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 powercam is een zeer stabiele cam voor met name hd ontvangers. Waarom het woord onbetrouwbaar begrijp ik dan niet. het is geen magic cam waar je allerlei zwarte kanalen op kleur kan zetten. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
theparasol Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Origineel bericht van: alfred de witt Waarom het woord onbetrouwbaar begrijp ik dan niet. Jij bent de eerste in dit topic die het woord gebruikt
Gast m.boretti Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 In mijn Echostar 5020 heb ik twee Power cams zitten: één voor CD en de andere voor TVV. Ik verschillende cams geprobeerd van de Matrixen tot de Astons, en deze twee power cams zijn de enige waar ik mee zonder problemen van de ene kaart naar de andere kan overschakelen. Wat mij betreft: alle lof voor de Power Cam.
Driewerf Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Helemaal mee eens. Eindelijk kan ik zonder problemen mijn Arion 9400 Hdmi gebruiken. Ook de Reelbox werkt buitengewoon goed op deze cam.
Con Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Geplaatst: 26 januari 2009 Origineel bericht van: Toorg Helemaal mee eens. Eindelijk kan ik zonder problemen mijn Arion 9400 Hdmi gebruiken. Ook de Reelbox werkt buitengewoon goed op deze cam. Pas nu zou de discussie om kunnen buigen want mijn vraag is dan ook waarom ik zoveel problemen heb met het decoderen. Als het dan niet aan de powercam ligt moet het aan de decoder liggen. In dat geval hoort ineen dit onderwerp thuis in het Arion-topic. Ofwel, ik heb grote problemen met de decodering van mijn Arion en hoopte (min of meer) dat het aan de powercam zou liggen. Wie het weet mag het zeggen. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
theparasol Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Con ik lees wel eens dat niet dreamboxen overnight de zaak decoderen. Je hebt toevallig toch niet een tweede slaapkamer tuner en dat je 's avonds de kaart uit je huiskamer tuner pakt of zelfs de tuner van de netspanning neemt?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen