verkerkbr Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 De partities op een BA stick (Ext2) ziet Windows niet. Mogelijk wel een partitie, maar de anderen niet. Daarom gewoon de Kathrein in flash mode opstarten. Menu > service, usb en dan zie je zeker de USB stick verschijnen. Dan formatteren met Fat. Vervolgens ziet daarna een Windows PC de stick volledig en zie je de stick verschijnen als een "schijf-opslag" met een letter aanduiding. Aanklikken met rechter muisknop. Dan nogmaals formatteren met Fat32 file formaat en de juiste naam geven met hoofdletters. Bij installeren van BA worden de Ext2 partities opnieuw aangemaakt. Partitie maken aanvinken ! Groet, Bram
elflamingo Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Is er niemand die het probleem van audio out of sync bij media afspelen heeft? Ook op gewoon Tv kijken gebeurt het af en toe maar dat corrigeert weer na een minuut ongeveer. In de mediaplayer blijft het crisis?? Ik ben gemount via cifs en hoop dat iemand een oplossing heeft?? groet
smoking Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Ha ik ook al geprobeerd . Ook in flaschmode ziet de AAf2.00e die stick niet ( in servicemenu->usb apparatenbeheer),ook geen usb anduiding op display . Ook het lampje op de stik licht niet meer op . vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
verkerkbr Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Dat lijkt mij inderdaad einde stick. Misschien nog garantie ? Maar ja, voor circa € 10,- heb je een andere. Zou wel even nagaan wat er wel werkt en wat niet. Ik gebruik hier een Sony Micro Vault Tiny 1 GB usb stick (eigenlijk slechts een dun plaatje met 4 connector strookjes). Is er ook in 2 GB en grotere capaciteiten. Ding doet het prima. Groet, Bram
smoking Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Ik vermoed het ook , 6€ lag in de alles moet weg bak . Nu , voor 34 € heb ik ook een usb hard disk zien liggen van 20 GB , misschien zoiets halen . vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
verkerkbr Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Beste Smoking, als je ook nog HDTV op deze USB HD wilt opnemen is die erg snel vol. Ik hou E2 voorlopig op de stick, totdat deze geschikt is voor dagelijks gebruik. En mijn USB HD 250 Gig (had 500 G moeten nemen) voor de tv opname en afspelen. Groet, Bram
smoking Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Opnames doe ik op een 160GB . heb zo al weinig tijd om tv te zien , laat staan naar opnames . vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
Gast kathrein Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 hier het zelfde probleem al 2 sticks stuk en ik krijg ook groen beeld ben weer aan het testen met een andere stick
Blackadder Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Origineel bericht van: smoking Ha ik ook al geprobeerd . Ook in flaschmode ziet de AAf2.00e die stick niet ( in servicemenu->usb apparatenbeheer),ook geen usb anduiding op display . Ook het lampje op de stik licht niet meer op . Hallo Smoking. Ik had dat ook met een usb stick. Niks zag hem meer, ook niet in de Kathrein. Ik heb toen Partition Manager geinstalleerd en die zag hem wel> Ik heb toen alle 4 de partities gedelete en toen weer geformateerd in fat. Toen zagen de pc en de Kathrein hem weer. Misschien dat dit nog helpt ? gr, Blackadder I have a cunning plan !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen