Ga naar inhoud


AAF_BA_Image_4.51_P1.4


Gast Black_64

Aanbevolen berichten

De partities op een BA stick (Ext2) ziet Windows niet. Mogelijk wel een partitie, maar de anderen niet.

 

Daarom gewoon de Kathrein in flash mode opstarten. Menu > service, usb en dan zie je zeker de USB stick verschijnen. Dan formatteren met Fat.

 

Vervolgens ziet daarna een Windows PC de stick volledig en zie je de stick verschijnen als een "schijf-opslag" met een letter aanduiding. Aanklikken met rechter muisknop.

 

Dan nogmaals formatteren met Fat32 file formaat en de juiste naam geven met hoofdletters. Bij installeren van BA worden de Ext2 partities opnieuw aangemaakt. Partitie maken aanvinken !

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

 

Ha ik ook al geprobeerd . Ook in flaschmode ziet de AAf2.00e die stick niet ( in servicemenu->usb apparatenbeheer),ook geen usb anduiding op display . Ook het lampje op de stik licht niet meer op .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt mij inderdaad einde stick. Misschien nog garantie ?

 

Maar ja, voor circa € 10,- heb je een andere. Zou wel even nagaan wat er wel werkt en wat niet.

 

Ik gebruik hier een Sony Micro Vault Tiny 1 GB usb stick (eigenlijk slechts een dun plaatje met 4 connector strookjes).

 

Is er ook in 2 GB en grotere capaciteiten.

 

Ding doet het prima.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: smoking

Ha ik ook al geprobeerd . Ook in flaschmode ziet de AAf2.00e die stick niet ( in servicemenu->usb apparatenbeheer),ook geen usb anduiding op display . Ook het lampje op de stik licht niet meer op .


Hallo Smoking. Ik had dat ook met een usb stick. Niks zag hem meer, ook niet in de Kathrein. Ik heb toen Partition Manager geinstalleerd en die zag hem wel> Ik heb toen alle 4 de partities gedelete en toen weer geformateerd in fat. Toen zagen de pc en de Kathrein hem weer. Misschien dat dit nog helpt ?

gr,
Blackadder

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...