klinkie Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 hallo allemaal, ik heb een probleem met internet+bellen van kpn(al in meerdere topics gemeld) Ik wil de experiabox vervangen,dat het telefonie gedeelte vervalt intreseert me niet. Er wordt geen gebruik gemaakt van het telefonie gedeelte. Kan ik zomaar een draytek of zyxel aansluiten op de lijn ? of moet ik nog ergens rekening mee houden ? alvast bedat voor de reactie`s dat zeg ik ..............linux
Big fellow Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Volgens mij moet dat kunnen, het is immers gewoon een ADSL lijn... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Rekordc Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Kan tegenwoordig wel weer, was een tijdlang geblokkeerd dmv MAC adres controle. Gewoon de standaard KPN settings gebruiken. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
klinkie Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Geplaatst: 26 januari 2009 we gaan het proberen werkt het nog met inlog gegevens ? dat zeg ik ..............linux
Rekordc Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 settings: PPP over ATM vpi/vci 8.48 vcmux Als gebruikersnaam zou je kpn emailadres moeten werken. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Ome Merde Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 gebruikersnaam en wachtwoord beide kpn volgens mij merDe deze ruimte is te huur
paardengek Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Origineel bericht van: Ome Merde gebruikersnaam en wachtwoord beide kpn volgens mij merDe Ik denk dat dat niet correct is. Bij mij is het mijn e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord. ( planet ) Of : Inlognaam is het gedeelte van je e-mail voor het @ teken. Wachtwoord is dan WELKOM01 of wachtwoord bijbehorende e-mail. Voor overige instellingen zie pdf in bijlage.Setup Linksys modem.pdf Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Rekordc Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 bij je gebruikers naam met een achtervoegsel die verwijst naar de juiste provider. Meerdere providers zitten via het kpn netwerk maar hebben hun eigen aanmeld server. Zonder juist achtervoegsel krijg je een vangpagina te zien met de text 'onbekende dienst' Voor KPN providers weet ik dat het email adres ook werkt. Voor ddsl (waarover IPB van kpn loopt) werkt kpn@direct-adsl met kpn als ww. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
rudolfdebeer Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Wat bedoelen we met MAC adres controle?? Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
klinkie Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Geplaatst: 28 januari 2009 ik heb een @kpnmail.nl inlog met een wachtwoord voor de email. deze zou daarvoor moeten werken ? dat zeg ik ..............linux
paardengek Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Volgens mij moet dat werken. Ik heb mijn Linksys al 2 jaar zo draaien. Ben er echt zeer te vreden over. met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
klinkie Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Geplaatst: 7 februari 2009 vandaag de eb vervangen voor een draytek 2700 werkt als de brandweer,gelukkig ben ik van die rampenbox af. de telefonie werkt niet,maar dat is niet errug. nog eem paar maanden uitzingen en dan maar eens naar een echte provider overstappen. keepn sucks dat zeg ik ..............linux
Jan1962 Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Ik heb vandeweek een sitecom modem geprobeerd. De inlog gegevens van hetnet erin gezet en de rest van de settings uit de EB overgenomen, werken als een speer!! DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen