Ga naar inhoud


Iemand wel eens in Shenzhen geweest?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Shenzhen heeft een grote elektronikamarkt. Ik wil daar graag eens kijken. Ik ben dol op gadgets en die schijnen daar ook veelal aanwezig te zijn. wie heeft ervaringen met Shenzhen??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Shenzen is een enorm gebied waar veel fabrikanten van elektronica zitten. Het is een soort belastingvrije doorvoerhaven. Er staan hier vrijwel alleen fabrieken. Ik heb er nooit een winkelcentrum van enige omvang gezien.

 

De Elektronica winkelstraat van de wereld is de Akihabara in Tokia, je weet neit wat je ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shenzhen valt tegen wat electronica markt betreft. Dan doel ik vooral op prijs, vrij fors. Weet niet of dit ligt aan het feit dat ze oosterlingen, buitenlanders een poot willen uitdraaien. Mijn ervaring is dat het allemaal vrij fors aan de prijs is. Heb er ooit eens gezocht naar een mp3 spelertje met hardisc en dat was allemaal aanzienlijk duurder dan in europa. Zaken zoals psp en zo is/was wel wat goedkoper dan hier. Maar het wordt allemaal weer duurder als je op schiphol aankomt en alsnog invoer rechten erop moet gaan betalen.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@satbakker, heb je dan wel jou prijs in dat handrekenmachientje gegeven, wat ze allemaal in hun hand hebben?

Je moet natuurlijk wel afdingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...