arnoldg Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Is er hier iemand die weet hoe ik de afstandsbediening van een dreambox heel openkrijg. Hij is namelijk nogal smerig. 2 lieve kleine kindjes hebben er met 4 lieve kleine pikhandjes aangezitten. Nu heb ik een pik afstandsbediening. dus als iemand weet hoe ik hem heel moet openen dan hoor ik dat graag. het schroefje in het batterij vakje had ik al gevonden, verder ben ik nog niet gekomen.
JohnO Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 verder dan voorzichtig naar binnen drukken en met een heel klein schroevendraaiertje openwrikken ben ik nooit gekomen. Er zitten van die in elkaar grijpende kliklipjes aan de binnenkant. Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
iemand Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 inderdaad met gepast geweld. daarna alles schoonmaken met een zeepsopje (behalve de printplaat !!) laten drogen. evt de IR-led soldering even nalopen. suc6 gr. Erik
focus103 Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Wat ook vaak werkt is met een plactrum (waar je gitaar mee speeld) of een pinpas. Die er tussen schuiven. Mocht je geen nagelbijter zijn kan lukt het ook wel met je duimnagel. suc6 Peter
columbo Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Het beste met een glad en dun tafel mes aan de zijkant tussen de naad voor zichtig over de lengte los wrikken,zo heb dan een minnimale kans op beschadiging,met een schoevendraaier krijg je overal beschadingen en dat wil je natuurlijk vermijden. dePrint plaat kun je met alcohol reingen.
arnoldg Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Geplaatst: 25 januari 2009 de print is nog wel schoon, de toetsen plakken een beetje aan de behuizing. bedankt iedereen.
columbo Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Maak zekerheid halve toch de print schoon met alcohol dmv een watten staafje,ook de zwarte ronde punten op de onder zijde van het siliconen rubber matje ook met een waten staafje met alcohol,anders heb je kans dat sommige toetsen niet goed funktioneren, kleine moeite,dit voorkomt dat je te hard moet drukken.De print kan op het eerste gezicht schoon lijken van daar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen