Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er hier iemand die weet hoe ik de afstandsbediening van een dreambox heel openkrijg.

Hij is namelijk nogal smerig. 2 lieve kleine kindjes hebben er met 4 lieve kleine pikhandjes aangezitten.

Nu heb ik een pik afstandsbediening.

dus als iemand weet hoe ik hem heel moet openen dan hoor ik dat graag. het schroefje in het batterij vakje had ik al gevonden, verder ben ik nog niet gekomen.

Geplaatst:

verder dan voorzichtig naar binnen drukken en met een heel klein schroevendraaiertje openwrikken ben ik nooit gekomen.

Er zitten van die in elkaar grijpende kliklipjes aan de binnenkant.

Groet,

John

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

Geplaatst:

inderdaad met gepast geweld.

daarna alles schoonmaken met een zeepsopje (behalve de printplaat !!)

laten drogen.

evt de IR-led soldering even nalopen.

suc6

gr. Erik

Geplaatst:

Wat ook vaak werkt is met een plactrum (waar je gitaar mee speeld) of een pinpas.

Die er tussen schuiven.

Mocht je geen nagelbijter zijn kan lukt het ook wel met je duimnagel.

suc6

Peter

Geplaatst:

Het beste met een glad en dun tafel mes aan de zijkant tussen de naad voor zichtig over de lengte los wrikken,zo heb dan een minnimale kans op beschadiging,met een schoevendraaier krijg je overal beschadingen en dat wil je natuurlijk vermijden. dePrint plaat kun je met alcohol reingen.

Geplaatst:

Maak zekerheid halve toch de print schoon met alcohol dmv een watten staafje,ook de zwarte ronde punten op de onder zijde van het siliconen rubber matje ook met een waten staafje met alcohol,anders heb je kans dat sommige toetsen niet goed funktioneren, kleine moeite,dit voorkomt dat je te hard moet drukken.De print kan op het eerste gezicht schoon lijken van daar.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen