Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Hoi QNAP kwam met een opgeschmukte nieuwe Firmware deze week...> mooi gedaan en 't werkt MAAR wat blijkt ook de niet Pro modellen hebben nu NFS vrijgeschakeld per webinterface (foutje QNAP, bedankt van alle niet Pro gebruikers) dus mensen die eerder geen Pro hebben kunnen nu TOCH per NFS gaan mounten. Doei Tonskidutch link indien het mag naar de duitse support site is hier LID ZIJN OF WORDEN kies niet de ftp maar het forum, wegens snelheid Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Geplaatst: 25 januari 2009 voor een indruk... effe een plaatje Nothing Compares 2U Jimmy Scott
freaky Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 beetje laat maar ik heb nu ook de Qnap 109 pro II super machientje. Maar de vraag was heb je toevallig sabnzb draaien op jou NAS'je ?? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Tonskidutch Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Geplaatst: 24 februari 2009 Origineel bericht van: freaky beetje laat maar ik heb nu ook de Qnap 109 pro II super machientje. Maar de vraag was heb je toevallig sabnzb draaien op jou NAS'je ?? ik weet niet wat sbanzb is, dus neen wellicht niet. chiao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
freaky Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 dat is een usenet clieent. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Tonskidutch Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Geplaatst: 28 februari 2009 als je jezelf lid maakt van een der qnap fora engels of duits dan kun je daar heel veel aanvullende informatie vinden wat er zoal op draait en wat je er zelf nog op kunt installeren vooral de opt-ware om ipk pakketten te installeren is een heel mooie vinding. bovendien zie je daar ook welke nieuwste firmware uit is en bijvoorbeeld de laatste beta3 is een stuk overzichtelijker met zijn nieuwe webinterface... maar men is bezig om ook NFSversie4 erin te bouwen, dus ik kijk uit naar de nieuwere die nog komt. chiao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
druup Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Origineel bericht van: freaky Maar de vraag was heb je toevallig sabnzb draaien op jou NAS'je ?? Ik heb het draaien op een Synology NAS en het werkt prima! VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen