OmePeter Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Op het ogenblik gebruik ik een Diseqc 1.2 H-H Motor van Bigsat(BS100). Er komt steeds meer speling in de overbrenging te zitten. Ik gebruik een FireDtv en een Skystar 2 PCI. Nu geeft deze problemen met het instellen van de posities, heeft hij eigenlijk altijd gedaan. Nu wil ik dus een nieuwe kopen, die met beide kaarten moet kunnen werken. Kaniemand mij hierbij adviseren. Vast bedankt.
bellejt Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Ik heb een GI-50-120 diseq 1.2.Is heel goed (ook goedkoop) en ondanks dat het een 1.2 is stuur ik hem aan via usals. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
trust Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Origineel bericht van: OmePeter Op het ogenblik gebruik ik een Diseqc 1.2 H-H Motor van Bigsat(BS100). Er komt steeds meer speling in de overbrenging te zitten. Heeft die motor geen mogelijkheid om de tandwiel overbrenging na te stellen ? Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
rommelaar Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Ik zweer bij de stab dit is bij mij een onbezorgde rotor al vele jaren lang.Inderdaad hij is wel wat duurder. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen