superrob Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Een vraag ik heb hem net gekocht zou jij mij kunnen vertellen hoe je met twee tuners de kanalen lijst gelijk aan elkaar kan maken. Alvast bedankt Rob
Moderator wiz Geplaatst: 25 januari 2009 Moderator Geplaatst: 25 januari 2009 Je kan volgens mij aangeven per tuner welke satellieten deze kan "zien". Het eenvoudigst is het om al je satellieten eerst voor tuner 1 te configureren qua diseqc parameters enzo, en dan kan je de config van tuner 1 naar tuner 2 kopieren en dan ben je er, ten minste, als beide tuners dezelfde satellieten zien. Zo werkt het hier naar volle tevredenheid. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
kaaskop Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 kun je uitleggen hoe dat kopieren in z'n werk gaat? dank!
Moderator wiz Geplaatst: 25 januari 2009 Moderator Geplaatst: 25 januari 2009 dat kan je doen in het instellingen menu waar je de satellieten kan aangeven. Kijk even onderin het scherm, een van die kleurentoetsen (ik meen de groene) is om de instellingen van tuner1 naar tuner2 te kopieren. succes, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten