JohnO Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Hallo allemaal, Ik heb windows 7 in virtualbox draaiend gekregen. Verder heb ik via de officiele windows 7 beta site een legale key gekregen. Na de install wil ik nu, achteraf , in windows 7 een key invoeren. Waar kan dat? Ik kom er met de eigen hulpfunctie niet uit De term productkey wordt niet herkend Wie weet raad Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Hydraman Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Start, Control Panel, System and Security, System, onderaan bij Windows Activation (Change product key).
JohnO Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Geplaatst: 25 januari 2009 tnx en dan te bedenken dat ik daar een test op snelheid heb zitten doen..... de activering is nu op veel meer dan 29 dagen gezet Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Loui (K) Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Hoe bevalt je Windows 7,Mijn laptop (Dell D505) crasht maar ik weet ook waarom, dus dat is geen probleem ik vind opzich Windows 7 veel sneller als Vista.Daarbij komt ook dat Vista niet alle drivers kon vinden voor mijn laptop, en dat kan Windows 7 wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen