Ga naar inhoud


[TF7700PVR] Nieuwe afstandsbediening werkt niet


wout02

Aanbevolen berichten

Gisteren,na 7!!! weken wachten, dan eindelijk een nieuwe afstandsbediening voor de TF7700 HDPVR ontvangen.(de oude was dus kapot). En wat denk je: de nieuwe reageert ook totaal niet. Aan de ontvanger ligt het niet want ik heb even een universele te leen en die reageert perfect. Weet iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: yarin50
Rode en nr 2 toets tegelijk indrukken

Dit zal vast wel een leuke tip zijn maar ik ben wel heel nieuwsgierig wat het resultaat van deze actie zou moeten zijn en waarop deze tip is gebaseerd?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

toen ik mijn tf 7700 kocht , werkte de ab ook niet ,na enig zoeken zag ik dat in het klepje van de ab Mode 1,2,3,4 staat .

Door de aan-uit toets in te drukken samen met de 1,2,3 of 4 toets verander je van mode .

 

Willy

TF7700HDPVR 500Gb,BisatG4,Humax 5400,Nokia9200,Nokia9500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Huhh... een klepje bij een Topfield AB confusedcrazy

Nou dat was ook mijn 1e reactie.
Heb mijn AB ook nog eens grondig onderzocht maar geen geheime klepjes kunnen vinden.
Blijf toch wel nieuwsgierig.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Batterij klepje waarschijnlijk.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik zat te bedenken: Als je ook de ontvanger zelf kan instellen op 1-4 kun je dus 4 Topfields naast elkaar hebben met ieder hun eigen afstandsbediening

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de 7700 die ik indertijd had zat een beschrijving: toets 4 ingedrukt houden bij aanzetten van de TF om de afstandsbediening (eenmalig) af te stemmen met de ontvanger. Probeer het eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zou een briljante oplossing zijn voor het probleem dat ik heb met de TF7700 en de TF5000, die naast elkaar gebruik. Ze reageren op elkaars afstandsbediening. Het werkt echter niet. Voorlopig ga ik door met een stukje karton aan een stukje plakband dat het oogje afschermt. Het is 2009!

 

Gr,

Marcel

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden op een Duits forum!

Bij sommige leveringen is er een AB geleverd van de 5000 Masterpiece, deze heeft de "mode" vermelding in het batterijdeksel.

De originele 77*0 AB heeft deze "mode" vermelding echter niet, ge kunt in het deksel blijven zoeken, die Dekselse Topfield.................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...