Ga naar inhoud


ontvangstprobleem hss1000 ir


Gast

Aanbevolen berichten

sind 14 dagen heb ik een hss 1000 ir. werkt perfect. Alleen op de frequenties 11.6** en 12.4**

'stoort'het beeld en is niet om aan te zien.

Dit gebeurt op zowel een 60 cm als een 120 cm

schotel op Astra en Hotbird. Mijn andere ontvanger werkt perfect op deze frequenties.

De signaal sterkte en kwalitiet van de probleem frequenties zijn boven de 85%.

Wie weet raad a.u.b. ???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo te zien is de mogelijkheid klein dat het aan je ontvanger ligt. Misschien raadzaam eens naar je LNB te kijken of deze te vuil is. Verder kan het geen kwaad eens te kijken of er geen takken en/of bomen in de weg staan die kunnen storen.<p>Minder logisch maar niet onmogelijk, ga de kabel eens na of er niet teveel lassen in zitten of beknellingen.<p>Zo te zien gebruik je een monoblock. Kijk eens of deze niet scheef hangt en vooral of je de hotbird lnb recht voor de schotel hebt en de astra lnb rechts daarvan (van achteraf bekeken).<p>Lookie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dom gedacht. Maar ik neem niet aan dat hij zijn LNB + kabel vervangt als hij de Hunnie eraan hangt, omdat het met zijn andere ontvanger klaarblijkelijk wel goed is.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...