Gast Agent Mike Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Origineel bericht van: Fatfreddy Ze zouden ook met een parasol naar beneden kunnen gaan. lol denk niet dat de parasol dat leuk vindt..
NINjak Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Hij zei dan ook met EEN parasol en niet MET theparasol
paqbro Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Hoe help ik een grap om zeep. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Ðeninux Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Dit is jaren geleden een keer op discovery geweest. Ze volgenden die gasten toen met hun eerste poging in dat speciale pak. Echt super gestoord die lui en zeker echt. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Neptunus Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Volgens mij is redelijk safe zolang je maar de ruimte kiest en niet zoals die gele vlak naar een weg manoeuvreert. Lijkt me echt kicken! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast hagar Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 gekopieerd van http://es.youtube.com/watch?v=DLW5B9_pHSs 007
Tonskidutch Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 M O O I man, zou zo mijn woning verkopen en in een tent of oude camper gaan wonen om me dat te kunnen permiteren. want men beseft toch wel dat dit klauwen vol geld kost, elke dag te springen. chiao A Forest The Cure
Neptunus Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch M O O I man, zou zo mijn woning verkopen en in een tent of oude camper gaan wonen om me dat te kunnen permiteren. want men beseft toch wel dat dit klauwen vol geld kost, elke dag te springen. chiao Waarom? ze hebben toch geen vliegtuig nodig ofzo, alleen een speciaal pak! En in de winter een paar ski's maar die kunnen ook terug gevonden worden. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Agent Mike Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Tonskidutch M O O I man, zou zo mijn woning verkopen en in een tent of oude camper gaan wonen om me dat te kunnen permiteren. want men beseft toch wel dat dit klauwen vol geld kost, elke dag te springen. chiao Waarom? ze hebben toch geen vliegtuig nodig ofzo, alleen een speciaal pak! En in de winter een paar ski's maar die kunnen ook terug gevonden worden. omdat ze geen vast inkomen hebben? of ze verdienen geld met springen....
Neptunus Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Misschien zijn het wel goedbetaalde werknemers die in het weekend wat fun opzoeken, de één gaat comazuipen, de ander trekt een vliegpak aan springt van een clif. So be it! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
D.Quijote Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Misschien zijn het wel Mods die ieder weekend even uit de ban(d) willen springen. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
soktic Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 eerst zuipen en dan springen, extra gaaf ( denk ik ).
Tonskidutch Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Tonskidutch M O O I man, zou zo mijn woning verkopen en in een tent of oude camper gaan wonen om me dat te kunnen permiteren. want men beseft toch wel dat dit klauwen vol geld kost, elke dag te springen. chiao Waarom? ze hebben toch geen vliegtuig nodig ofzo, alleen een speciaal pak! En in de winter een paar ski's maar die kunnen ook terug gevonden worden. ik ken er twee. die werken knetterhard tot ze bijna bleek zien om die hobby te financieren je dacht toch niet dat je gratis naar dergelijke bergen/hoogten komt en dat die uitrusting gratis op de huskvarna in elkaar genaaid wordt door je moeder? of zus? chiao A Forest The Cure
Gast MiLo Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Hoe landen ze? Ze hadden een parachute bij dacht ik... Ik vond eigenlijk de natuurplaatjes wel mooi... mooie omgeving daar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen