Harm_ Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Inverter print van Sharp LCD-TV LC-22VSE2 heeft 4 defecte lamp uitgangen. Ik zoek dus een vervangen de backlight inverter print: SB526WJ of KB526DE Dit mag een sloopprint zijn! Harm
Steve Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 komt er wel spanning op de ingang ?en zijn de zekeringen wel goed ?
iemand Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Goeie tip Steve, zat ik ook aan te denken. Zekering staat rechtsbovenaan in het schema. Moet j'em alleen even op de print zien te vinden. Hoeft geen glaszekering te zijn, Kan een zwart rondje zijn maar ook een geel langvormige druppel die iets weg heeft van een weerstand. Meestal staat er wel F bij op de print. Maar nu met het scheme erbij kun je'm hopelijk zo vinden door de printbanen te volgen. suc6 gr. Erik
Steve Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 complete doc staat nu op de server. ftp://82.171.74.230
Snurker Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 als er 5 lamp-errors zijn geweest moet je in de servicemode deze eerst weer resetten Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Harm_ Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 Resetten van de lamp-error geeft me inderdaad weer beeld maar duidelijk 4 lampen branden niet. De lampen zijn goed (onderling gewisseld). Eén trafo heeft een open secundaire winding andere trafo's niet duidelijk. Wel primaire AC spanning aanwezig. Ik zoek dus 4 trafo's (ZA006WJ) of een complete (sloop) inverter print: SB526WJ of KB526DE.
columbo Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 IK HEB op de side van WWW.********** gekeken helaas staat deze inverterprint er niet bij.kij eens bij EBEE meschien daar is iets te vinden.heb er zelf ooit een Ysus board gekocht.
JBnl Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 wat voor typenr staat er op de inverter panel ? groeten,JBnl
JBnl Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 zat ik ook al aan te denken ja groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen