kaaskop Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Sinds ik in het bezit ben van een DGStation 9000HD ipbox heb ik mijn Pioneer stb's een beetje "verwaarloosd". Ik heb de ontwikkelingen niet meer op de voet gevolgd. En wil mijn box toch ook niet laten verstofffen. Kan iemand mij even bijpraten over de firmwares ide de afgelopen 12 maanden zijn uitgekomen? Wat kan de firmware? Is cardsharing al mogelijk? Zo ja hoe? Veel vragen. Ik hoop dat iemand kort kan antwoorden? bedankt
POLAKS Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Cardsharing met alle populaire FW. Niewe seca kaarten worden ondersteund. Er is een OFM versie voor Conaxkaarten !!!! (zonder EMU). Wel hij/zij doet het nog steeds. Henk
kaaskop Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 Dank voor je reactie. Interessant. Kun je misschien wijzen op een linkje waar het cardsharen op een pioneer box wordt uitgelegd. Ik neem aan dat het over de Rs232 gaat bij gebrek aan een internet-verbinding? groet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen