guykers Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Zie tot mijn vreugde dat Alan S weer is toegetreden tot het moderator-team. Zo zie je dat niet voor iedereen een lang ere-lidmaatschap is weggelegd. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast AlanS Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Dank heren, het is wel weer fijn een deel van het modteam te zijn op het beste satforum van Nederland.
klinkie Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Origineel bericht van: AlanS Dank heren, het is wel weer fijn een deel van het modteam te zijn op het beste satforum van Nederland. slijmbal dat zeg ik ..............linux
Moderator ceesv Geplaatst: 26 januari 2009 Moderator Geplaatst: 26 januari 2009 Nu klinkie nog? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
klinkie Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 nee er zijn mensen die het beter als mij doen dat zeg ik ..............linux
Fatfreddy Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Origineel bericht van: klinkie Origineel bericht van: AlanS Dank heren, het is wel weer fijn een deel van het modteam te zijn op het beste satforum van Nederland. slijmbal Indien een discussie uit de hand dreigt te lopen: Blijf altijd netjes tegenover medeleden! Is AlanS geen medelid dan ?
Fiene56 Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Fijn dat je d'r weer bent Alan. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
WPW Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Origineel bericht van: Fatfreddy Is AlanS geen medelid dan ? Nee een mede-lit whahahahahhaha gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Agent Mike Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Origineel bericht van: klinkie nee er zijn mensen die het beter als mij doen idd. want het is: "er zijn mensen die het beter DAN mij doen"
ronaldsl Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 oke fijn........ laten we eens afspreken bij JohnO in EMM***......... daar komt dan ook GOTO naar toe en ik.... JohnO weet NU waar hij HET bier moet kopen, dus dat wordt een enorm feest........ PS JohnO drinkt zelf niets......volgens mij ! droogkloot ha ha ha ha ha
klinkie Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Origineel bericht van: Agent Mike nee er zijn mensen die het beter als mij doen utregs he,snap je zeker niet dat zeg ik ..............linux
Ome Merde Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Citaat: nee er zijn mensen die het beter als mij doen hier kan ik een hele flauwe opmerking over maken, ik doe het niet, indirect is ie nl. al overgekomen hieeee-oi, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen