klinkie Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Origineel bericht van: Ome Merde Citaat: nee er zijn mensen die het beter als mij doen hier kan ik een hele flauwe opmerking over maken, ik doe het niet, indirect is ie nl. al overgekomen hieeee-oi, merDe lummel, kreeg ik nu een ban dat zeg ik ..............linux
Gast AlanS Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Dat nog niemand door heeft dat ome merde gewoon een addon toepassing van de forumsoftware is. Met een hoop bugs alleen.
tycaja Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Origineel bericht van: AlanS Dank heren, het is wel weer fijn een deel van het modteam te zijn op het beste satforum van Nederland. En van Belgie ook zeker ? Welkom terug. ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
chrisch Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Origineel bericht van: AlanS Dat nog niemand door heeft dat ome merde gewoon een addon toepassing van de forumsoftware is. Met een hoop bugs alleen. Kan ik een kopie van merde-bot krijgen? ;-) En succes Alan! mvg, Chris Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Gast decodertje Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 welkom terug op het honk @alans
Johan45 Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Origineel bericht van: chrisch Kan ik een kopie van merde-bot krijgen? ;-) En succes Alan! mvg, Chris Eén van de vele bugs maakt dat kopieren (gelukkig) niet mogelijk is. Vult u rustig aan !!!
Delano Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Citaat: Origineel bericht van: klinkie nee er zijn mensen die het beter als mij doen idd. want het is: "er zijn mensen die het beter DAN mij doen" \ En "mij" mag blijven.........? Maar terug naar Alan mi een (de) topmoderator en een erg interessant mens.
Unetwork Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Origineel bericht van: AlanS Dat nog niemand door heeft dat ome merde gewoon een addon toepassing van de forumsoftware is. Met een hoop bugs alleen. Dan krijgt Ome Merde meteen een ban want er moet staat: [DM800] Ome Merde dus met prefix Welcome back trouwens Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
WPW Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Origineel bericht van: Johan45 Eén van de vele bugs maakt dat kopieren (gelukkig) niet mogelijk is. Dat klopt helemaal, heb het al eens geprobeert en het resultaat ligt nu op de berg mislukkingen: gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Tonskidutch Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 hee, pas op! kom niet aan Ome Merde! AlanS is er al eens uitgetimmerd geworden door Ome Merde Fans... . . . dus welkom AlanS A Forest The Cure
madhunter Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 AlanS, welkom terug aan het "front". Veel plezier en succes met het modereren en bij voorbaat dank voor de tijd die je er insteekt. met hartelijke groet, Johan
Henksat Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Origineel bericht van: AlanS Dank heren, het is wel weer fijn een deel van het modteam te zijn op het beste satforum van Nederland. Hier mag tenminste nog gerookt worden..... Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Zilverster Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 @AlanS, Was je weg geweest , welkom terug , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
rommelaar Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Welkom back Allen en fijn je weer als mod terug te zien hier. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast aart44 Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Origineel bericht van: Henksat Hier mag tenminste nog gerookt worden..... AlanS welkom terug.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen