Ga naar inhoud


Hss 1000???


RobinHood

Aanbevolen berichten

De eerste weken leek mij deze ontvanger een perfecte ontvanger om de plaats v.d. Humax 5400 in te nemen. Nu denk ik er toch wat genuanceerder over. Er blijken nogal wat bugjes in de(vooral gepatched) software te zitten.

Zou er nog hoop zijn of moeten we het hiermee doen? Verder vind ik ook niet bepaald veel info van de fabrikant over hun product. Dan hebben de Hummie Koreanen het met hun site toch beter voor elkaar. Als ik nog geen 5400 en een nieuwe ontvanger moest kiezen, dan wist ik het wel. Dit even ter info aan alle nieuwe aspirant-kopers.

Of denken er anderen anders over??

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben,<p>Op sommige punten kan ik het met je eens zijn, vooral mbt het zoeken op naam. Dit is niet mogelijk. Ook teletekst geeft nog steeds problemen en een knop om ondertiteling te kiezen bestaat ook niet.

Vergeet echter niet dat de Hyundai maar NLG 1000 kost en de Humax 5400z tussen de NLG 1300 en 1400. Dit prijsverschil vind je dus terug in mogelijkheden.

Verder ben ik nog niet echt dingen tegengekomen die niet werken met de patch. Natuurlijk is het vervelend dat als je de tuner aanzet, je 'gecodeerd kanaal' krijgt. Even heen en weer zappen en het is voorbij, alleen voor vrouw en schoonmoeder duurt het wat langer eer zij dit doorhebben...<p>Al met al 'value for money'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...