Ga naar inhoud


Ervaring met de Clarke-Tech 5000 HD combo Plus….?


Gast reiziger

Aanbevolen berichten

Na ruim 8jaar ben ik mijn Echostar AD-3000ip wel een beetje zat..

De echostar heeft 2 voordelen, kan zowel analoge- als digitale zenders bekijken, en hij kan rechtstreeks 36 volt motor positioner aansturen. Analoge zenders worden er steeds minder dus dat is niet z’n probleem, het schijnt dat de Moteck V-BOX II het probleem met de positioner ook oplost…

 

Mijn keuze is dan de Clarke-Tech 5000 HD combo Plus in combinatie met de V-BOX .

Heeft iemand hier goede ervaringen mee? En waarom verkoopt een Card writer consequent geen Clarke tech….?

 

 

Roland

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ook sterke interesse om de komende dagen deze CT 5000 HD+ te kopen. Alleen vraag ik me af, is het toestel ook voorbereid voor later 1080P én werkt de TvVl kaart er perfect in? Ik wil namelijk geen problemen hebben zoals men Topfield nu waar ik altijd de CAM effe moet uithalen en insteken wil ik HD kunnen bekijken. Alvast bedankt voor je antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CT 5000 HD (plus), super apparaat sowieso !

 

Twee van jullie vragen kan ik direct beantwoorden;

Ja, hij werkt super met de V-Box 2 en neen, hij is niet voorbereid voor 1080P (dat is volgens mij (nog) geen enkele ontvanger).

 

gr. Satfanatic. cool

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Daarom ben ik benieuwd naar die KAON KSC 660 HD low budget, scaled deze up naar 1080 of doet hij 1080.

 

Ook eens gekeken naar deze Clarke-Tech (brede prijsverschillen)

Kan ook weinig met de reviews hier aanvangen. Welke versie firm doet het met educatief en abo Canaal.

 

Steeds stuit ik op die 720 en dan hooguit upscale naar 1080.

 

@ rocketscientist: Hij heeft een embedded multicam en 2 CI sloten toch? Multicam /embedded cam is altijd onder voorbehoud en elke ander CAM in principe ook

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...