MikeBsc Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Dag Satvrienden, Ik ben nieuw in het sattelietgebeuren, dus zal nog wel wat vragen stellen :-) Ik heb momenteel een TV4000PVR tuner, welke ik van mijn grootvader gekregen heb. Het wordt dus tijd om een schotel te plaatsen, maar welke kabel is geschikt. Ik ben opzoek naar goede kabel welke weinig verlies geeft. Wat is de karakteristieke impedantie welke de kabel moet hebben (50/75 Ohm)? Waar hebben jullie goede ervaringen mee? Michael Michael / PA4MW
Big fellow Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Welkom op sat4all.. Ik kan je adviseren om alle onderwerpen die in deze thread staan eens goed door te lezen. Waarschijnlijk worden dan een hele hoop vragen beantwoord. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
MikeBsc Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Geplaatst: 26 januari 2009 Hoi Big Fellow, Bedankt voor uw reactie! Ik lees veel positiefs over de Belden H126 kabel. Ik zal hiervoor overmorgen even langs de satelliet dealer gaan. Michael / PA4MW
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen