Moderator ceesv Geplaatst: 26 januari 2009 Moderator Geplaatst: 26 januari 2009 Vanavond is Brava HDTV plots op zwart gegaan. Mijn ontvanger meldt op dit kanaal dat de zender gecodeerd of niet beschikbaar is. Het lijkt erop, dat bravahd op dit moment niet meer op de stream zit. Of heeft er iemand op dit moment wel ontvangst van BRAVA HD op sat? Werkt het op de kabel wel? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Alfons Verbiest Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Bij mij ook zwart beeld en geen geluid. Wel EPG en als je de transponder inleest, staat hij er ook tussen. Ik krijg ook geen melding van iets. Alleen een zwart beeld zonder geluid dus. Op de kabel weet ik het niet. UPC geeft hem niet door.
MacGuinness Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Dacht dat het aan mijn kaart lag. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Gast aart44 Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Zal wel een vastloper van de computer geweest zijn bij Brava TV gisterenavond was hij inderdaad weg maar nu werkt het weer normaal.
juleke21 Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 niet alleen op computer,op de kabel ook ZWART
Gast aart44 Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Origineel bericht van: juleke21 niet alleen op computer,op de kabel ook ZWART Het zijn geen live uitzendingen dus Brava TV gebruikt daar waarschijnlijk gewoon een computer voor, en ja als die vastloopt heeft de sateliet geen beeld en uiteraard de rest dus ook de kabel niet.
MacGuinness Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Was niet de eerste keer. Na verluid willen ze via meerdere providers gaan uitzenden. Zullen ze toch wat betrouwbaarder moeten worden. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Alfons Verbiest Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Origineel bericht van: juleke21 niet alleen op computer,op de kabel ook ZWART Zoals Aart vanmorgen ook al schreef, doet hij het weer. In ieder geval via de satelliet. Hebben jullie bij de kabel 5.1 geluid bij Brava? Of zit dat er gewoon helemaal niet bij? Berichten van augustus 2008 (weet alleen niet meer waar) waren dat er nog in 2008 een 5.1 spoor zou worden toegevoegd.
Alfons Verbiest Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Dank je wel Juleke. Overigens zag ik vanmiddag een klein stukje. Maar het geluid en beeld zaten zeker 1 à 2 seconden van elkaar verschoven. Dit zie ik wel eens meer en is dan het aankijken niet waard.
youriy Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Dank je wel Juleke. Overigens zag ik vanmiddag een klein stukje. Maar het geluid en beeld zaten zeker 1 à 2 seconden van elkaar verschoven. Dit zie ik wel eens meer en is dan het aankijken niet waard. Dat is mij ook een doorn in het oog. Heb het via een contactformulier gemeld bij zowel Brava als cds. Beide hebben niet gereageerd. Het is toch jammer dat de introductie van HD-televisie met zoveel technische shit gepaard gaat. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
bob0r Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Die onzin gebeurt vooral bij CDS hoor! Geld > Kwaliteit..... DRA-MA! !!geen URL in je handtekening!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen