tracker Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Geplaatst: 30 januari 2009 Ik durf het bijna niet te zeggen maar het spelletje is de paardrijclub van Barbie uit 1999. Alle aanwijzingen heb ik nagetrokken en gecontroleerd en geprobeerd maar zonder succes. Zou het aan McAfee liggen? Ik heb alle opties al uitgeschakeld zonder positief resultaat. Nu alvast bedankt voor het meedenken en ik hoop dat de oplossing nog gevonden wordt.
Sjattuh Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Origineel bericht van: tracker Ik durf het bijna niet te zeggen maar het spelletje is de paardrijclub van Barbie uit 1999. Alle aanwijzingen heb ik nagetrokken en gecontroleerd en geprobeerd maar zonder succes. Zou het aan McAfee liggen? Ik heb alle opties al uitgeschakeld zonder positief resultaat. Nu alvast bedankt voor het meedenken en ik hoop dat de oplossing nog gevonden wordt. Ok we bewaren het lachen voor later (omdat we er maar vanuit gaan dat het voor je dochtertje is ) De gekopieerde setup.exe rechtsklikken - compatabilitie, hier kun je hem in verschillende compatabiliteits modes uitvoeren. Speel hier eens een beetje mee. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
tracker Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Geplaatst: 31 januari 2009 Ik heb al eerder met de compatibiliteitsmodus geprobeerd een goede instelling te vinden maar geen van de instellingen laat setup werken. Wat nu wel gelukt is na alle aanwijzingen etc, is om het spelletje te installeren in veilige modus. Nu blijft het probleem nog dat ik geen tekst (naam) kan invullen want dan sluit het programma af. Ik heb nu het idee dat het mogelijk iets te maken heeft met de videokaart. In deze XP computer zit een Intel G33/G31 Express Chipset Family. Kan dat er iets mee te mkaen hebben?
tracker Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Geplaatst: 31 januari 2009 Nog weer een aanwijzing: Met een andere installatie krijg ik nu in veilige modus de opmerking: "De systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd" Waar zit deze "blokkering". Zit dat in het register?
Moderator ceesv Geplaatst: 31 januari 2009 Moderator Geplaatst: 31 januari 2009 Het lijkt er toch op dat je geen rechten hebt. Weet je absoluut zeker dat je administrator rechten hebt? Normaal stel je dat in bij gebruikeraccounts. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
tracker Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Geplaatst: 31 januari 2009 Ik ben ingelogd als beheerder van de computer dus meer rechten kan niet. Maar er zit hier ook een of ander ACER programma eProtection,eLock etc. op de computer. Zouden die programma's het een en ander kunnen tegenhouden?
ronaldsl Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 sorry hoor........kan het niet laten...... Ik heb nog wel een 486 SX.....ja SX voor je staan........met 3:11, werkt als een tierelier.... ronald
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen