MacGuinness Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Heeft iemand een idee hoe ik een (nieuwe) USB stick van 16 GB NTFS kan formatteren onder WindowsXP? Windows geeft alleen maar FAT32 als mogelijkheid aan. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Poetsdoekje Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Origineel bericht van: MacGuinness Heeft iemand een idee hoe ik een (nieuwe) USB stick van 16 GB NTFS kan formatteren onder WindowsXP? Windows geeft alleen maar FAT32 als mogelijkheid aan. Klik maar eens op deze link En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast aart44 Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Inderdaad bij Windows die geeft alleen FAT aan maar er is een prog van HP waar je een opstart disk kan maken van een usb stick. Die even getest en die kan ik naar NTSF zetten en dan formateren je kunt het proberen hopenlijk herkent hij 16 G. Het prog kun je hier vinden.
MacGuinness Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 Beiden bedankt. Het is gelukt. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen