headspin Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Ik heb een Magic module welke met een Irdeto Canaldigitaal kaart niet werkt. Heb verschillende versie firmware op de module gezet, maar niets werkt, ook versies waarbij vermeldt wordt Irdeto 2... Iemand een idee of er een firmware bestaat die wel werkt. Of wordt het een ander cam kopen? See Yah !!!!! (dont wanna bee yah....)
Rekordc Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Cam werkt bij mij met minimale problemen. Als je kaart actief is kan deze cam hem wel bijwerken met de wekelijks updates (als je ontvanger op dat moment op een NL zender staat) Mis je een update dan zul je ff een andere cam moeten gebruiken voor de heractivering. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
headspin Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Geplaatst: 29 januari 2009 Vreemd ik kreeg hem niet aan de praat, heb verschillende penta, tetra en andere versies op de cam gezet..... See Yah !!!!! (dont wanna bee yah....)
Rekordc Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Ik heb er volgens mij MR1230 op draaien. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen